Ik was benieuwd of het volgende mogelijk is:
Je mp3 speler aansluiten op je stereo zodat je de muziek dan kan luisteren met AUX?

Bestaan hier snoertjes ofzo voor?
ja dat heb ik ook, ik heb een verloopstekker van mijn jack naar tulp.. maar voor jou moet je natuurlijk ff kijken wat voor ingangen je hebt op je stereotje.
Je kunt ook apparaatjes kopen die het geluid van je mp3 via jack omzetten naar FM. Dit is wel illegaal ;)
Illegaal?? Ik heb bij mijn I-pod een apparaatje zitten die jouw signaal door stuurt naar een FM frequentie. Deze kun je dan ook nog eens zelf kiezen.

Ik heb die via het internet besteld, maar ik wist niet dat deze illegaal waren.
Zelfs de iPod zenders zijn in Nederland illegaal. Een jack->tulp plug lost het probleem op :).
Oh, dan zal ik maar niet vertellen waar ik het heb besteld. Ik wist dat echt niet dat dat illegaal was.
Arjan, als je een stereo hebt zonder input, gaat dat wat lastig :P

Pepijn, voor uitzenden op de FM band heb je een vergunning nodig in Nederland. Dus ook als het maar een bereik van enkele meters hebt. Het is dus illegaal.
die FM zenders zijn (in Belgiƫ alvast) legaal als ze onder een bepaald zendvermogen blijven.
(dacht max. 100mW)
Herjan schreef op 10.08.2007 19:41
Arjan, als je een stereo hebt zonder input, gaat dat wat lastig :P

Pepijn, voor uitzenden op de FM band heb je een vergunning nodig in Nederland. Dus ook als het maar een bereik van enkele meters hebt. Het is dus illegaal.

Weer wat geleerd :)
Goed het is illegaal, maar wat maakt het uit? Die dingen halen amper 50 meter waarschijnlijk, dus niemand zal het ooit opmerken :)

Reageren