beste mensen,

Ik ben bezig met dit prachtig script in mijn site te stoppen. Alles werkt goed tot ik mijn dropdownbox wil controleren -_-
Bas is te druk bezig met de nieuwe site om te kunnen antwoorden dus vraag ik of jullie hiervoor een oplossing weten/kunnen helpen in de richting van de oplossing

echo "<td><select name=\"categorie\">";	
	echo "<option value=\"0\">Kies</option>";	
	echo "<optgroup label=\"HTML\">";
	echo "<option value=\"1\">HTML</option>";
	echo "</optgroup>";
...
Wat is het probleem?

Ps. Gebruik enkele quotes om te echoen, dan hoef je niet alle dubbele quotes in de html te gaan escapen. Scheelt een hoop werk en bugs.
Ehm.. ben je niet met het afsluiten van een select d.m.v. </select> al een stuk verder??
het probleem is dat je bij drop-down boxen die kleur niet kan aanpassen (na 2 uur googlen te wegen gekomen)
Nu moet ik iets anders vinden
pgFrank schreef op 14.08.2007 18:22

Ps. Gebruik enkele quotes om te echoen, dan hoef je niet alle dubbele quotes in de html te gaan escapen. Scheelt een hoop werk en bugs.

Staat genoteerd :)
Niet bumpen. Je mag pas weer een bericht plaatsen als je oude ouderde is dan 24 uur.
HarmW schreef op 15.08.2007 10:29
Niet bumpen. Je mag pas weer een bericht plaatsen als je oude ouderde is dan 24 uur.

nouw... dat is lang dat je mag antwoorden, volgens mij is het dat als iemand er tussen een post heb gedaan dan mag het wel
Sry,
kheb even onoplettend de quote knop gebruikt -_-
De rand van een select kun je gewoon rood maken hoor:

select { border: 1px solid red; }
Mooi :D Nu nog wat code er bij schrijven
Bedankt
Ik zit met het probleem dat ik niets vind om die box ook te laten controlere :'(
ik heb al het volgende geprobeert, maar dan wordt die dropdown keuze telkens terug de beginkeuze als je op 'verzenden' hebt geklikt

if (empty($_POST['categorie'])) {
echo '<style type="text/css">';
echo 'select { border: 1px solid red; }';
echo '</style>'; 
}

Reageren