Hey heb na een jaar weer volledig gestort op HTML en CSS niks anders..
Na een klein weekje lezen vraagjes stelen (met leuke antwoorden)
Is er mijn first Review uitgekomen
Omdat ik een Design probleem had met IE heb ik er een dubbele versie van gemaakt
Ik doe dat niet, ik geef een 'raad' hoe hij beter een design kan maken.
En volgensmij ben jij de persoon die dat nog het aller meeste doen. Als een mod het nodig vindt om dit topic te sluiten om die rede, dan moet hij dat zelf beslissen.
Kan een moderator dit Toppic sluiten? Iedereen gaat hier berichten in posten om z'n post aantal omhoog te halen! (ik nu niet hoor!)
Hoe goed je het ook bedoelt, het is niet nodig een moderator er op te wijzen dat een topic gesloten dient te worden. Jij kent ons intern beleid niet plus ik zie helemaal niets offtopic eigenlijk.
Verder Harm, ik heb het idee dat jij post om meer posts te krijgen. Dit is al de tweede keer dat ik iets dergelijks van je hoor. Bij deze een waarschuwing want dat wil ik echt niet meer zien. Als je niets te melden hebt, meld dan ook niets.
Als je hier een reactie op hebt kun je mij die in een PM sturen en NIET in dit topic, want dan beschouw ik het als nog een offtopic post.
En volgensmij ben jij de persoon die dat nog het aller meeste doen. Als een mod het nodig vindt om dit topic te sluiten om die rede, dan moet hij dat zelf beslissen.