Ik kan er vrij kort in zijn. Ik vind de kleuren, en dan vooral de blauwe header, echt pijn doen aan m'n ogen. En de tekst in de header is niet echt leesbaar. Verder zou ik de padding van de tekst anders doen.

HTML ziet er wel netjes uit. CSS vrij veel maar zo te zien ook wel in orde.
Sorry dat ik dit zeg maar, ik vind de layout nou niet egt het toppunt!
Euhm Jongens even vergeten te zeggen

Kijk naar de indeling KLEUREN en de GRAFISHE kant zit er nog niet in...
Waarom staat ie dan bij sitereview? Ik review juist op uiterlijk en gebruiksvriendelijkheid / psychologische aspecten.
Dat is misschien alleen om een hoop forumposts te krijgen PHPerik ;)
Forumposts zijn nutteloos dus dat lijkt me vrij sterk. Maar ik zie niet in hoe ik iets kan reviewen wat grafisch niet af is en tekstueel ook niet.
Neeh niet echt crispijn

Ik wou even vragen of je het zag zitten om zo'n site te bezien Mits wat veel heel veel verder uitwerking maar zoals een menu boven en links.. zo bedoelde ik het

@Santhe..: Dit heb ik ook gedaan maar in een topic kan niemand me helpen
ik post even de link ;p -> http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=36906

Heb er nog wat wel werk aan maar ik heb een koper heel mss al. Mijn eigen peter voor zijn bedrijf werk ik hem deftig uit

Is een klein bedrijfje niet groot dus zal er ook geen records meeboeken =)

Is gewoon voor de vaste klant wat interactief te geven =p
Nee, helemaal mee eens. Een beetje vulling doet je website vaak weer helemaal veranderen. Daarom dus grafisch, tekstueel lekker doorpakken.

Ik denk dat er al genoeg gezegt is over de kleurstelling. Veel te fel! Ook is je menu niet echt uitnodigend.
Kleurstelling d8 ik ong. te houden op enkele dingen na

1. Header komt een logo maar met een hemelsblauwe kleur
2. Menu komen plaatjes in lichtjes grijs oud geel zowat..
3. De tekstvak waar de tekst komt. Moet ik eens deftig aanpakken zodat ik er een ordelijke stand van zaken kan opzetten..

4. Dan nog een kleine hier of daar wat bochtjes in de hoeken..

Reageren