Hoi,
Ik ben bezig met een site. (Da's meestal :P) Goed, ontopic.

Onderstaande script moet de gegevens in de div zetten met bijhorende variabelen. Dit werkt niet. Ik krijg geen error, gewoon een witte pagina!?!
Wat is er fout?
$page = NULL;
<?php
if(isset($_SESSION['ezy_login']) && isset($_SESSION['ezy_id']) && isset($_SESSION['ezy_gebruikersnaam'])){
$page .= "<html>";
$page .= "<head>";
$page .= "<title>Pagina</title>";
$page .= "</head>";
$page .= "<body>"; // ELEMENTEN TOEVOEGEN!!

$query = mysql_query("SELECT id, positie, opmaak, tekst FROM ezy_div WHERE owner = '".$_SESSION['ezy_id']."' AND paginaid = '".mysql_real_escape_string($_GET['page'])."'") or die (mysql_error());
while($object = mysql_fetch_object($query){
$positie = explode(", ", $object->positie);
$opmaak = explode(", ", $object->opmaak);
$page .= "<div name='".$object->id."' style='position:absolute; left:".$positie[0]."; top:".$positie[1]."; background-color: ".$opmaak[1]."; width: ".$positie[2]."pt; height: ".$positie[3]."pt;'>".$object->tekst."</div>";
}
}
else{
$page .= "Oops. Niet ingelogd!";
}
echo $page;
?>
Eigen inbreng, bijvoorbeeld zelf iets opzoeken, iets proberen. Niet meteen miepen het wil niet en om gratis scripts vragen.

Veel plezier op freakz dan maar
Dus niemand wil me hier helpen.. slechte zaak jongens!
EDIT:
Over eigen inbreng, dit linkje had ik in het vorige topic gekregen, maar ik snap er niet veel van. Kan iemand dan wel helpen?
http://www.quirksmode.org/js/dragdrop.html
peter wat verwacht je nou van ons dan?

ik snap het niet? wat de neuq moeten we daarmee?

- WAT werkt er niet
- wat werkt er nog wel
- welke errors krijg je

etcetc

Je conclusie dat we je niet willen helpen moet ik al helemaal om lachen, bewijst maar weer dat je echt compleet tussen de regels door hebt gelezen.
Bovenste script werk nu wel.

Ik wil dat drag en drop werkend krijgen, maar als ik het doorlees snap ik er helemaal niks meer van.. Dus kan je helpen?
Ik kan beter met een stoeptegel een gesprek voeren, heb ik het gevoel.

Wat zeg ik nou al 3x dan?

- wat snap je niet
- wat werkt er niet
- wat werkt er nog wel
- welke errors krijg je
Ik snap niet hoe dat Drag en Drop werkt. En hoe je een bepaalde div kan aanroepen als ik ze uit de db haal.
Ik krijg nog geen error's want ik heb nog niks getest omdat ik het niet begrijp...

Reageren