Heey iedereen,

Ik heb een website: Alexwebdesign.nl, die ga per ingang van 28 november 2007 weg en er komt een andere voor in de plaats,

mijn vraag is hebben jullie een website naam voor me,
De website gaat over een soort van dump iets dus waar je heel veel scripts van kan downloaden en nog meer

Het moet wel Professioneel klinken

leef je uit zou ik zeggen

Groeten Alex
Deze domeinnaam is geregistreerd voor toekomstig gebruik door één van onze klanten.
PHPerik schreef op 17.08.2007 16:24
in dat geval zou ik www.allesvooreeneuro.nl registreren

Is al geregistreerd ^^,
In dat geval zou ik m'n activiteiten staken als ik TS was :)
Mijn doel is van me site om scripts aan te bieden gratis zoiets als phphulp maar met veel meer dingen
Dan zou ik gaan voor een bijnaam van je, lekker de spot met mensen drijven die je zo noemen, of gewoon iets wat er niets mee te maken heeft maar meer persoonlijk is, iets wat mensen goed kunnen herinneren en iets speels of niet-al -te-serieus heeft.

Ik heb bijvoorbeeld ikhoefgeen.nl puur als speeltuin, puur om naar toe te kunnen linken. Daar staan dingen van mij op. Niet van 'ons' waar 'we' 'veel onderzoek research naar gedaan hebben'. Het geeft naar mijn idee dat het echt iets is van een hobbyist, en dat je geen duur bedrijf compleet met support en licenties erachter hoeft te zoeken.
Zoiets Jelmer?
Ik heb gisteren ook iemand gemailt de eigenaar van een domein die ik graag wou hebben, maar die was al bezet.

@ Alex -> Neem Alexwebhoekje.nl

[edit] Ik kan helaas het domein niet meer krijgen. Hij zegt iets van dat hij samenwerkt en dat hij is gerigstreerd bij de KvK.. [/edit]
Alex schreef op 17.08.2007 19:47
@Lotte als je ff deze topic leest dan weet je dat die link eerder voorbij is gekomen

Ik heb hem nergens voorbij zien komen hoor...

Reageren