Hoe zou ik aan het domein Hwdesign.nl kunnen komen? De eigenaar van dat domein doet d'r haast niks mee. Ik had al gekeken bij SIDN.NL maar klopt niet ;(
Sorry, maar uhm als ik het nummer bel gebeurd er niks.
mod-edit:
Bumpen
Twee of meer keer achter elkaar in je eigen topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen".
Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan.
Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten.
Gebruik het knopje om je tekst aan te passen indien nodig.
Heb er een nacht over geslapen en deze zou ik toch voor gaan . Misschien dat je eens een brief of e-mail kan sturen naar de persoon die de domeinnaam nu bezit. ( weet niet dat dit vrij gegeven wordt ) .
Hoe kun je stellen dat ze er 'bijna niks mee doen'?
Misschien zit er wel een heel ingewikkeld systeem achter waar jij alleen niet bij kunt komen!?
Voortaan is het ook sowieso handig om eerst gaan te bedenken of de domeinnaam vrij is, zeker als internet-bedrijf, en daar rekening mee te houden met het kiezen van een 'bedrijfsnaam'
Maar ook ik snap niet waarom je nu al een eigen bedrijfje wilt. Je hebt één site ontworpen, waawaawiewaa, dan ben je wel heel ervaren dus begrijp ik?
Ook snap ik helemaal niet waarom je een naam vraagt op een forum, sorry hoor, maar een naam moet je toch echt persoonlijk kiezen, anders komen er vaak pruts namen uit. Jíj bent de enige die weet wat jou illegale bedrijfje precies gaat doen, hoe, waar, noem het maar op.
Heb je overigens ook al met je ouders overlegt? Anders krijg je zo'n effect van "Oké, zullen we afspreken in Utrecht"
"Nee, sorry, dat kan niet, mijn ouders weten het niet"
En het is ook nog zo dat je je zonder toestemming van je ouders (tot je 18e) niet kunt registreren bij de KvK, wat verplicht is, maar je waarschijnlijk toch niet gaat doen.