Okay nu doet hij (bijna) alles wat ik wil :D.
Hiermee kann ik of op keyword1 of op keyword2 zoeken.

<?php
if ((!empty ($_GET['keywords']) && xtc_not_null($_GET['keywords'])) && (!empty ($_GET['keywords2']) && xtc_not_null($_GET['keywords2']))) {
$where_str .="((pov.products_options_values_name LIKE '%".$keywords."%' AND pov.products_options_values_id = 3 )";
$where_str .="OR(pov.products_options_values_name LIKE '%".$keywords2."%' AND pov.products_options_values_id = 1 ))";

}
?>

Alleen kan ik geen resultaten verkrijgen waar alleen $keywords EN $keywords2
erin zijn.Verander ik OR in AND vind hij niets,terwijl de waarden er wel in de tabel staan.
Zo verkeerd kan ik toch niet bezig zijn,anders zou hij het met een "OR" niet goed werken.

Ik weet het nu even niet meer,ziet iemand wat ik fout doe?
Of moet ik meer aanvullende informatie plaatsen?

Okay nu doet hij (bijna) alles wat ik wil :D.
Hiermee kann ik of op keyword1 of op keyword2 zoeken.

<?php
if ((!empty ($_GET['keywords']) && xtc_not_null($_GET['keywords'])) && (!empty ($_GET['keywords2']) && xtc_not_null($_GET['keywords2']))) {
$where_str .="((pov.products_options_values_name LIKE '%".$keywords."%' AND pov.products_options_values_id = 3 )";
$where_str .="OR(pov.products_options_values_name LIKE '%".$keywords2."%' AND pov.products_options_values_id = 1 ))";

}
?>

Alleen kan ik geen resultaten verkrijgen waar alleen $keywords EN $keywords2
erin zijn.Verander ik OR in AND vind hij niets,terwijl de waarden er wel in de tabel staan.
Zo verkeerd kan ik toch niet bezig zijn,anders zou hij het met een "OR" niet goed werken.

Ik weet het nu even niet meer,ziet iemand wat ik fout doe?
Of moet ik meer aanvullende informatie plaatsen?

NIET BUMPEN ER BESTAAT EEN EDIT KNOPJE !

Reageren