Hallo,

Ik ben van plan een defecte macbook te kopen en die te repareren/upgraden, maar ik wilde graag wat advies, want ik weet niet of dit wel zo'n geweldig idee is, ik heb al 1 goeie ad gevonden, een macbook pro 15.4" met defect beeldscherm, maar doet het wel met extern beeldscherm voor rond de 500 euro.....Ik heb nog nooit via marktplaats iets gekocht, dus misschien is het wel handig als je bijv. je ervaringen met deze site post.

Alvast bedankt!
Wat voor prijsje hangt er aan een defecte? En als je dan +500 doet, op hoeveel kom je dan uit? Is dat goedkoper dan een met een goed scherm? Of zou je dan niet kijken naar een nieuwe, omdat je dan ook zeker weet dat je alle garantie hebt ect ect.. Bekijk ook de reden waarom de verkoper hem wil zou willen doen ipv een nieuw scherm?
@Tommy, dat is inderdaad een goeie, de rede waarom hij m wegdoet ipv n nieuw scherm...zal ik eens mailen..

@bart, het is de bedoeling dat het beeldscherm gemaakt wordt, ik ken nog wel iemand die daar goed in is: er zit namelijk geen barst ofzo in, de verbinding tuusen pc en beeldscherm zal misschien niet goed zijn, maar dan komen we weer automatisch uit bij tommy: waarom kan hij dat beeldscherm dan zelf niet maken??
Ja klopt, maar zou je dan niet even uitzoeken met wat voor verbinding dat zit, even ergens na vragen hoe je dat maakt en wat je er voor nodig hebt, dan is dat niet zo moeilijk als je een soldeebout hebt. Èn, dat scheelt weer 500 euro die je op mijn rekening kunt doneren daarna.. :)

BVD, Tommy xD (geintje) :P
Ik doneer die 500 euro wel als je voor mij ff n site maakt die ong. 100.000 bezoekers per dag trekt (dan betaal ik zelfs de hosting kosten:P)...op helpmij.nl hebbe ze n hardware-gedeelte...ik vraag t daar wel ff, misschien heb ik wel geluk:p
Laat dan maar zitten. :P Ik hoop voor je dat het lukt, scheelt toch weer wat geld dat je voor veel nuttigere dingen kunt gebruiken..
@henk: voor die 500 euro wil ik best een poging wagen afhankelijk van wat je eisen zijn.
overigens ligt het meer aan de server(s) of een website het aantal bezoekers trekt of niet.
je kunt het script wel zo 'licht' mogelijk maken, maar dan nog hangt het voor een groot deel van de capaciteiten van je server af.

maar dit is waarschijnlijk een geintje, of niet?

Das waar, maar ik ga eerst maar weer eens wachten op antwoorden van mensen die hopelijk elke dag hun mail checken:p, en het "resultaat" zal ik wel posten als ik antwoorden enzo heb, dus alvast sorry voor het bumpen:P

EDIT: @stefan: ja dis idd een geintje, was t maar zo makkelijk om zo'n goedlopende website te maken, dan hadde we allemaal n macbook pro:P
Tommy schreef op 19.08.2007 19:14
Is dat ook al een macbook?

Het is geen macbook het is een macmini, gewoon een mac alleen heel klein. Macbook is gewoon de laptop serie van apple.

Reageren