ik heb een crimegame maar wil de activatie code weghalen en gelijk wachtwoord weten hoe doe ik dat?
ja waar moet die code
en dit is niet geript is vrij gegevene duuuhhhh
"ja dat wil ik ja
en dit is niet geript is vrij gegevene duuuhhhh"

doe is even eerst wat aardig tegen andere mensen, anders helpen ze je niet meer...

maar ik vat je nog steeds niet

wil je $username en $password echo"en
dus laten zien

of wil je het zo in de mysql schrijven

dus in je database?
Dat na de mail() (regel 148 ofzo) kan je prima weghalen en vervangen door een echo van $pass en $login. Echt handig is het niet, want het staat dan boven je html maar met wat eenvoudige aanpassingen is dat niet z'n punt.
nee ik bedoel dat iemand een scriptje heeft waardoor mensen die zich registreren geen activatie hoeven intevullen maar gelijk een wachtwoord krijgen te zien na het registreren.

en sorry van dat boze gedoe.
Heb je al zelf wat geprobeerd? Of blijf je net zolang vragen totdat iemand je hele script gaat aanpassen? Dat zal dan lang gaan duren vrees ik.
Als je een criminal script wil aanpasse, zul je echt wat php moeten leren. Anders kom je nergens
Waarom zou ik het vragen als ik het zelf niet probeerde.
ik heb het geprobeerd maar het lukt maar niet.
Als je in een criminal script wilt dat zn account geactiveert is, moet je in de database active van 0 naar 1 veranderen. Dat moet je kunnen toevoegen in de code (ergens na de registratie) als je wel php kan tenminste.
De standaard waar de staat al op 1. Ik check het nog wel is.

edit: nu is ie op waarde 1 maar de mail komt nooit dus hoe kan ik het wachtwoord nu krijgen? die van de database werkt niet.
Deze code komt uit je script, deze zou je active moeten maken:

<? mysql_query("UPDATE `[users]` SET `activated`=1,`signup`=NOW() WHERE `login`='{$login}'"); ?>

Reageren