Het uploaden van een plaatje lukt niet kan iemand het mij uitleggen?
oke:D thanks:D
Woopie100 schreef op 01.12.2004 19:57
Ik heb geen script dat klopt, ik d8 dat ik dat wel had duidelijk gemaakt. Ik heb zitten zoeken. Want ik hoef maar 1 keer een upload script te maken en daar ga ik niet moeilijk over doen.
Jij zou dat toch ook doen??:D

Sorry, maar ik kan het niet laten om na te trappen, maar je zegt dat je hebt zitten zoeken... Vraag ik me toch wel af waar... Zoals Kasper al zei, op deze site staat er 1. Zelfs meer dan 1... Dus waarom geloof ik jouw verhaal niet, en heb ik meer de neiging Chessere's uitleg te geloven dat je gewoon te lui bent...

Reactie is niet nodig, wou dit gewoon ff kwijt.
maar die deden het allemaal niet ik ben niet dom hoor
Als je niet dom bent, waarom kan je dan niet effe gaan zoeken.
Want op deze site zijn all een paar script die met uploaden te maken heeft.
Woopie100 schreef op 01.12.2004 20:35
maar die deden het allemaal niet ik ben niet dom hoor

Zeker dat je:
- De instructies goed volgt
- Dat je server weet wat PHP is

Heb 1 script hiervan nog pas bekeken, en dat werkte perfect, dus steek de schuld niet op het script...
Rafael schreef op 01.12.2004 20:27
[quote=Woopie100 schreef op 01.12.2004 19:57]Ik heb geen script dat klopt, ik d8 dat ik dat wel had duidelijk gemaakt. Ik heb zitten zoeken. Want ik hoef maar 1 keer een upload script te maken en daar ga ik niet moeilijk over doen.
Jij zou dat toch ook doen??:D

Sorry, maar ik kan het niet laten om na te trappen, maar je zegt dat je hebt zitten zoeken... Vraag ik me toch wel af waar... Zoals Kasper al zei, op deze site staat er 1. Zelfs meer dan 1... Dus waarom geloof ik jouw verhaal niet, en heb ik meer de neiging Chessere's uitleg te geloven dat je gewoon te lui bent...

Reactie is niet nodig, wou dit gewoon ff kwijt.[/quote]
Ben ik mee eens ik weet er zo drie
- 1tje die erg simpel is
- mijn script (sharefiles)
- nog 1tje
geloof dat ik die toen ooit es bij search tegenkwam..
Woopie ik heb echt een tip voor je, koop een php basis boek.
Want je vraagt te veel onnodige vragen.
Hier kan je trouwens een paar goede boeken vinden, die je verder kunnen helpen in de wondere wereld van php.
mag ik je script nou zien?

Reageren