Gezcoht kvm switch minimaal 4 pc's met een dunne kabel, het liefst netwerk.

Heeft er iemand nog eentje liggen?

Ps:

Waar kan je een symatic firewall boxding geval voor gebruiken?
*kuch* leer nederlands *kuch* marktplaats *kuch* google *kuch*

btw wat is het nou een kvm of kmv switch?
gezoght = gezocht.. Sorry als ik bot klink maar probeer volgende x wat beter je best te doen op het schrijven van topic ;-)
Ag jah, dislectie en tieptievus. :D

Marktplaats zijn allemaal van die gare kleine kut kastjes. Van 5 bij 5 cm en dikke kabels.
Alle utp-kabels zijn ongeveer even dik. Wil je geen kabels, ga draadloos. Maar dat is relatief duur en langzaam.

En je gebruikt toch Firefox? Ik meende dat die ingebakken spellingscontrole had. Eenmaal aan gewend en je wil niet meer anders.
Goede KVM is er voor circa 50 euro.

Dikke kabels? Wat denk je van een schermkabel + 2 input kabels na dat heb je dan 2 keer; ja je kan draadloos gaan maar of dat echt goed werkt. Nee je zal er mee moeten leren leven.
@jelmer

Opera

@web
Moet met 1 kabel naar de kelder meschien wel 2 meter of 15/20.
@Robin FF heeft een extensie die spellingscontrole voor je regelt egt n anradder
:)
Robin dan zit je denk ik niet op de plaats met KVM. Wat dacht je van een VNC, Terminal Sessie oplossing?
egt n anradder
Jij draait ook Opera, Internet Explorer? :P

Webmakerij: waar koop je die goeie KVM switch voor 50 euro, ben ook nog wel op zoek naar zoiets maar het kost nogal wat vind ik altijd.
Iets anders in het geheel. Zet drie beeldschermen op een rijtje, aangesloten op drie computers en te bedienen met 1 muis en toetsenbord -> Multiplicity! Helemaal geweldig. En die werkt via het netwerk. Maar dat is denk ik niet wat je zoekt :)

Ik werk er ook mee maar heb ook nog pcs via vnc, succes met een oplossing vinden!

Reageren