Hallo, Ik wil een nieuwe site maken, deze moet in PHP geschreven worden.
Helaas heb ik daar nog nooit iets mee gedaan, sterker nog, ik ken daar niets van!
Ik ben al bij een bedrijf geweest de dit met veel plezier voor mij wil doen, maar hun plezier (€5000.-) kan de de bruine niet trekken.
Is er iemand die mij zou willen helpen?
?
Onbekende gebruiker
10-09-2007 18:24
Waarom wil je een website maken in PHP als je nog geen eens weet wat PHP is.
Wat voor website moet het worden.
Wat moet er dan in PHP.
Waarom moet het in PHP.
Is dit een vacature of zo? Zo ja zorg dat het aan de regels van een vacature voldoet.
wat voor site word het?, waar moet het aan voldoen?
5000 euro is niet veel voor een echt goede site, maar wat heb jij er dan wel voor over.
ik wil je wel helpen, maar dan om joomla te installeren. volgens mij kun je hier hele mooie sites mee maken, maar dan moet ik eerst weten waar jouw site over gaat. en denk ff serieus na wat het je wel waard is.
Ga maar eens kijken op modelennet. be of dutchheaven.nl
dan zie een je fractie wat ik wil maken.
Ik heb het geprobeerd met frontpage, maar verder dan models-world.be ben daar niet mee gekomen.
dutchheaven is wel te doen in joomla denk ik, mis een laayout scripten(ong 8 uur werk) en een paar modules maken (4 uur werk) de rest is wel te downloaden.
Persoonlijk denk ik niet dat je de PHP kennis mist maar meer de creativiteit om een site in elkaar te zetten.
Klein tipje en advies zet eerst alles goed op papier en dan ga je normaliseren voor een database om vervolgens tot het programmeer werk over te gaan.
Deze opzet en manier van werken scheelt heel wat euries :)
Je hoeft van deze ouwe sok niets aan te nemen het zijn slechts mijn hersenspinsels..... <|:-0)