En hierbij geef ik het stokje (dit topic) over aan Peter Dorn.

Grijp je kans, zoveel krijg je er niet!

Ps. Ik meen dit serieus.
Peter Dorn schreef op 11.09.2007 00:14
Geen op of aanmerkingen :)

Met andere woorden voel je je te groot... Succes in het leven :)
Wow! Ben diep onder de indruk van jouw reactie.

Sukkel. Meer kan ik er niet van maken.

Dan hier nog even mijn pm aan Peter:
Ontvanger Peter Dorn
Afzender pgFrank
Verstuurd op 10.09.2007 23:39
Onderwerp Flik dit nooit weer!
Peter,

Ik mag hopen dat je nooit meer je vingers wilt gaan branden aan censuur. Als er iets is waar ik per definitie een pleurishekel aan heb, dan is het wel censuur en machtsmisbruik. Jouw topic over een nieuw IRC-kanaal (waar op zich niks mis mee is, we leven in een vrij land) is bij mij dan ook in het verkeerde keelgat geschoten.

Ik hoop dat jij dit ook inziet en dat je hiervoor je excuses maakt. Dat zou je goed staan.

Met vriendelijke groeten,
--pgFrank--

Ps. Ik heb Bas een PM gestuurd over jouw gedrag, wellicht dat je daar dus nog meer over hoort.
we leven in een vrij land
Offtopic: jij dan wellicht in een ander (vrij) land dan wij ;)
Kasper schreef op 11.09.2007 00:19
we leven in een vrij land
Offtopic: jij dan wellicht in een ander (vrij) land dan wij ;)
En daar mag Peter heel blij om zijn!

Zinloos geweld bestaat niet...
Peter, geef nou even een serieuze reactie hierop, "geen op of aanmerkingen" hebben we niets aan.
Geef op zijn minst aan waarom je dingen gedaan hebt en bied je excuses aan voor hetgeen dat gebeurt is, of beter, wat je gedaan hebt. Mensen hier verwachten een uitleg van je, geef deze ook, er is al een heleboel verkloot op deze manier, en dat wordt alleen maar erger als je niet serieus reageert!
Gompie! Nu is alles voorbij, en kunnen we weer rustig gaan slapen.

[/sarcasme]
Wat Robert Deiman al zij, ik ben het totaal met hem eens.

Als we phphulp levend willen houden, en dus ook de nieuwe site willen hebben moeten we elkaar de vriend houden, en dus niet zo doen. En ook niet de macht over nemen, dat is ook niet zo lekker voor een groot community. Laten we phphulp leuk houden en gezellig.

Ik ben geen moderator/administrator, maar gewoon een lid!

En ik wil dit wel tegen iedereen zegen, en dan bedoel ik ook iedereen.
En iedereen een lollie

(stick with me here people, free candy)
Peter, je komt nu met een hele goeie verklaring over jouw kansloze gedrag en je biedt daarvoor je excuses aan, of je flikkert maar een klote eind op. Er is echt niemand die op dat geleuter van jou zit te wachten.

Reageren