Fawaka mensen,

Even dit bericht, omdat iedereen zich wel erg nerd gaat opstellen met dat IRC gedoe en ik mensen nemen phphulp zeer serieus; een ware community.

Dat groepsgevoel (community) zet ik graag door naar een meeting. pgFrank zal ook aanwezig zijn, want hij neemt een retourtje op Peter zijn kosten.

Ik ga er niet te veel woorden aan kwijt maken.

Plaats: Utrecht.

Als iemand weer een site wil heropenen met data waaruit gekozen kan worden, dan kunnen we weer snel een biertje drinken op het Neude. Nee Eris, geen phphulp shirtjes aan! Hopelijk met een beetje nazomerzon, dat mag wel na die vele zonnenuren die er al opzitten.

Dusssssss houdt het sterke community gevoel vast. Kom allen. Niet zeiken over leeftijden en ouders. Inmiddels zijn jullie 2 jaar ouder sinds de eerste meeting. En alsjeblieft stop met dat IRC gedoe. Maak een PHPHULPmessenger aan ofzo.

bvd.

Jullie beste vriend, Kalle.

edit:
die X staat voor x ;). Ik ben de tel kwijt door mislukte en Arjan komt sowieso anders ga ik niet. Geen gezeik over een feest in Arnhem of over je nieuwe programmeertaal.
PHPuitje wordt deze keer gehouden in Zwolle, exacte gegevens zullen binnenkort wel in een mooi topicje verschijnen.

We hebben juist besloten om het ergens anders te doen deze keer. En aangezien wes nogal mooi bij het strand e.d. woont, gaan we met z'n allen naar wes :)

Mvg,

Erik
Alsof een strand op dit moment, *kijkt naar buiten*, heel aantrekkelijk klinkt... :)
Gloeiende gloeiende,

Ben ik net naar nieuwegein verhuist (na echt 10 jaar in de buurt van zwolle te hebben gewoont)
Elwin schreef op 11.09.2007 09:54
Alsof een strand op dit moment, *kijkt naar buiten*, heel aantrekkelijk klinkt... :)
Er komen vast nog wel een paar mooie dagen ;)
Vast wel Erik. Volgend jaar zomer ofzo :P
Het moet zowieso na 1 oktober hoor :P
want anders heb k me OV nog niet en dan gaat dat weer geld kosten :P
En ik ben al helmaal blut vanwege me autorijbewijs :(
(na 1 oktober ken er trouwens nog iemand vanuit de kop van n-h nog mee met de bus voor de halve prijs, voor de gene die geen OV hebben)
@Jacco

WOOT nieuwe gein rocks :P waar te nieuwegein

ok weer on-topic

imo moet het dan wel lekker weer zijn

p.s. is er al een data bekend??
Data komen eraan.

Het is ook gewoon lekker om daar te zitten met zn allen, kampvuurtje stoken, of voor mij part ga je hand in hand met bas over de boulevard lopen :)

Het gaat om het idee dat het clubbie bij mekaar is int eggie en zeg nou zelf, als het wel mooi weer was, had je je zwemspullen meegenomen?

Ik dacht het ook niet
Sander zie PM. En mischien (als het uitkomt) kunnen we carpoolen (met name als het mij uitkomt :P)
@ Jacco
ik vindt carpoolen best ik moet 21 sept me theorie halen begin oktober me tussen tijdse toets doen en dan ongeveer 1 tot 2 weken later me examen :P dan ken ik wel rijden lijkt me wel lache :P
er woonde volgens mij nog meer mensen in n'gein dus dat komp dan goe uit

Reageren