post hier allen jullie foto's dan weet ik met wie ik praat

ok mensen ik heb het voor de bakker

daar komt ie dan de rechter ben ik bij trance energy om 5 uur snachts

arjaninkenia.nl moet je wezen en ik wil die verhalen niet weer horen.

edit:
sorry erikje. Dankje erikje.

Ik wist dat Amersfoort wat minder bij de tijd is dan de mooie stad waar Kalle woont en ik me dagelijks in bevind, maar Arjan, modderwegen en kapotte muren dat had ik niet verwacht. Maar wel leuk huisje hoor :)
Hier ben ik, nadenkend over een topic waarin gevraagd wordt hoe je tabelrijen om en om kunt kleuren:

Jan daar hoef je toch al jaren niet meer over na te denken? Of is dit een oude foto?
Ik denk niet na over het probleem zelf, maar over het feit dat iemand nog zo'n topic durft te posten ;-)
Zoiets vermoedde ik al.
PHPerik schreef op 12.09.2007 21:16
Jan daar hoef je toch al jaren niet meer over na te denken? Of is dit een oude foto?

Hahaha ;-)))
@Jan:
Ik zie dat je echt volledig op het probleem gericht heb: Met denk-drank en denk-eten?

Ik ben niet zo'n voorstanden van mijn huidige denk omgeving te laten zien. Ik kan het misschien wel beschrijven (schrik niet): 5 lege (ongeveer) beker/mokken, snoeppapiertjes, DVD's (zonder hoesje), DVD's (met hoesje), DVD's (in Spindel), pennen, stiften, Bankbrief, klaspapier (lees 50 blaadjes, die allemaal 5 cm van elkaar verschoven staan. Harry Potter Boek (nieuwste, Sudoku boek, Kakuro boek, BINAS (altijd handig), eh nijptang, 4 gitaren, versterker, gitaarstemmer, ow tandenstokers ook nog. En dan vergeet ik nog een muis+toetsenbord, koptelefoon, externe HD, laptop en boxen.
Oppervlakte: bureau 2,20 bij 0,80 m, + nog 2 bij 2 extra leef/rij (voor bureaustoel) ruimte. Oja ik heb ook nog een lamp.
Hihi, mijn kamer is 8 meter bij 3,8 meter :-D (Wel schuin dak aan bijden kanten :P)
Henk die schijne daken zijn zeeer geschikt om bedden banken en gewoon plain troep neer te zetten :P

Reageren