Na het verwijderen van een bericht uit de database:
if(IsSet($_GET['id']))
{
$deleteid=$_GET['id'];
$querydel="delete from nieuws where Id like '$deleteid'";
$resultdel = mysql_query($querydel) or die(mysql_error());
header("Location: admin_nieuws.php");
}
Krijg ik het volgende (het bericht is er uit, maar hij verwijst niet door naar de pagina admin_nieuws.php)
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/footballma/domains/test/public_html/admin/admin_nieuws.php:11) in /home/footballma/domains/test/public_html/admin/admin_nieuws.php on line 140
Wel, als ik het bericht verwijderd heb, dus er is een lijst met berichten in de database, toevoegen lukt wel, verwijderen in principe ook, maar het is niet echt leuk. Als ik een bericht verwijderd heb uit de database, dan gaat hij er wel uit, maar de pagina blijft gewoon staan, je moet opnieuw naar die pagina gaan, terwijl ik dit automatisch wil laten doen. Dit gaat echter op mijn localhost (met de header()). Maar op mijn webhost doet ie het niet.
Nou dan zal dat wel output zijn en dat mag niet voor header("Location: admin_nieuws.php");
Maar ik zei zie het FAQ. Jij wilt antwoord op de meest voorkomende foutmelding. Gebruik GOOGLE en zoek zelf eens. Het komt er op neer dat je iets naar de browser verzend voor het versturen van de header en dat mag niet
je kan geen headers versturen nadat jij iets naar de browser verstuurd hebt. Wat jij zegt: op regel 11: js gebeuren ----> Dat kan dus niet want je stuurt iets naar je browser.
een oplossing is ob_start(); bovenaan je pagina maar dat is geen nette oplossing. Mooier is gewoon een andere manier voor vinden (dus eerst iets uitvoeren en dan opmaak etc naar browser sturen.