Hallo,

ik zit te twijfelen tussen de nokia e90 communicator en de HTC TyTN II. Deze kun je beide uitgebreid bekijken op http://www.pdashop.nl . Maar het probleem is bij de nokia de grootte: de HTC is namelijk fors minder lang: 2 cm. Maar van nokia's weet ik bijv. weer dat er geweldige speakertjes opzitte waar ik mn muziek op af kan spelen. Met HTC heb ik geen ervaring. Ik zal wel even opsommen wat ik ermee van plan ben:
* muziek luisteren via speakers
* foto's maken
* veel internetten (het liefst snel)
* snel kunnen typen is dan ook wel fijn
* nokia software/windows mobile? wat is beter?
* geheugen voor muziek

Mijn voorkeur gaat toch wel licht uit naar de HTC, omdat hij zoveel kleiner is en omdat ipv 2gb geheugenuitbreiding er 4 op kan. Maar als je me wilt stoppen een gigantische fout te begaan:

Niemand houd je tegen:p

Alvast bedankt!
Ik heb deze telefoon en ik zou werkelijk waar niks anders willen.
Maar zoiets kun je toch niet vergelijken met een (bijna) mobiel kantoor? het gaat niet alleen om de muziek, ook om het scherm en het internet etc.
TyTN II zou ik voor gaan. Is toch nét wat meer een 'mobiel kantoor'
Ja, ik ben nog eens naar nokia.com en htc gaan kijken, en htc is inderdaad beter, het enige waar ik me enigzins zorgen over maak is de speakertjes die erop zitten: ik wil het wel kunnen horen als ik muziek draai, en bij nokia is dat altijd perfect, maar je geen ervaring met htc..
Als je een mobiel kantoor wilt, ga dan voor een BlackBerry! De 8820 heeft nu ook wifi, dus is helemaal aantrekkelijk voor in kantoor omgevingen. BlackBerry is dé fabrikant van zakelijke telefoons.
ja maar ik hou toch ook van dingen zoals interne gps, mp3, goeie camera, etc. maar verder is blackberry keigoed, maar net die belangrijke dingen ontbreken..
ik heb nu sinds een maand de nokia n95.
Voldoet aan al je eisen, maar daar betaal je ook voor.
Deze telefoon is ook uitgeroepen tot "Het toestel 2007".
Ik heb ook sinds kort de n95, heerlijke telefoon, kan er echt alles mee.
Ga ik maar weer even beginnen over mijn Palm Treo 750; dát is ook echt een perfecte business-phone.

Ook plek voor mini-SD kaartjes; mp3s afspelen geen probleem; WM6 (na ROM-update, komt dan ook met HSDPA!); en een touchscreen! Dat is wel iets wat bijv. de BlackBerry niet heeft.

Reageren