ziet er leuk en professioneel uit!
alleen ik ben er nog niet achter wat die horizontale balk is boven en onder de content, maar het is wel een leuke opvulling
Die balk boven en onder de content ziet er leuk uit, maar ga je eens verdiepen in de mogelijkheden van CSS hiervoor -> Een afbeelding repeaten in CSS is vele malen sneller dan dezelfde afbeelding tig keer laden..
Het design oogt lekker simpel en strak, daar hou ik wel van. Het contrast tussen je tekst en je achtergrond zou wat hoger mogen. De verzendbutton in je formulier staat op disabled, waarom is dat?
Ziet er leuk uit. Je hoeft overigens niet één groot plaatje te maken voor die balk, je kunt ook gewoon met CSS een plaatje herhalen (als achtergrond moet je hem dan instellen)
Wat ik trouwens erg leuk vind (detail) is dat als je in het contactformulier op een radiobutton die actief is klikt, hij inactief wordt en de andere actief. Dat is wel handig ;)
Wat ik trouwens erg leuk vind (detail) is dat als je in het contactformulier op een radiobutton die actief is klikt, hij inactief wordt en de andere actief. Dat is wel handig ;)