hallo iedereen,
ik ben even bezig met www.deventertelevisie.nl ,
maar met firefox en IE7 doet hij de footer niet naar onder. als in de footer een clear both geef gaat hij wel naar onder. maar dan repeat hij de background niet tot onderaan...
nog maals het is niet mijn script... het is ook deels joomla... het is idd een puinhoop.. misschien moet ik maar eens aan gaan bieden om een geheel nieuwe site te bouwen...
maar daarom kun je de css toch wel aanpassen...? het probleem is zo opgelost,
voeg ff background-image:url(../images/contentbg.gif); aan je container div ipv je content div....
en dan natuurlijk je footer weer op clear both zetten...
edit: heb ff getest (i love firebug) en het werkt wat ik zeg, je moet alleen nog ff 2 dingen doen. de onderkant van je footer afbeelding niet meer transparant laten zijn, maar wit. en dat oranje randje links en recht van je content moet je ff verwerken in je achtergrond afbeelding....
wel bedankt... maar ik denk niet dat ik het ga gebruiken.. zo is er steeds meer reden om een nieuwe site te maken... en dit onderhoud wat ik nu doe is vrijwillig... het gaat nu hoe het eruit zien... en nieu om wat beter is...
Ik denk dat het probleem komt omdat de background zich aanpast aan #c_left .
Deze heeft een hoogte van 270px. Probeer in de bron #c_right boven #c_left te krijgen.
Ik weet niet zeker of dit het probleem is, maar het kan