Ik kreeg zonet een (video)bestand gestuurd met een mp4 formaat.
Helaas kan ik deze niet afspelen.
Weet iemand een programmaatje waarmee dat wel kan?
Of een codec voor wmp waarmee mp4 kan worden afgespeeld?

BVD
download K-lite ,, zoek maar ff op google
Quicktime player kan het ook volgens mij, zit standaard bij iTunes. Maar dat heb je blijkbaar niet, anders zou Quicktime wel als standaard voor het bestandstype geregistreerd staan.
Nee ik heb geen iTunes of Quicktime, omdat ik een hekel heb aan Applesoftware.

Ik heb de K-Lite codec pack geinstalleerd maar ik kan het bestand nog steeds niet afspelen.

Btw een mp4 naar avi converter zou ik ook tevreden mee zijn.
Aron schreef op 14.09.2007 16:47
Btw een mp4 naar avi converter zou ik ook tevreden mee zijn.

http://media-convert.com/omzetten/
Aron schreef op 14.09.2007 16:47
Nee ik heb geen iTunes of Quicktime, omdat ik een hekel heb aan Applesoftware.
Dat zijn de betere argumenten!

Installeer Quicktime nou maar, die kan prima mp4 afspelen. Is jouw probleem ook de wereld uit.
VLC media player kan het waarschijnlijk wel afspelen.. Moet je even googlen;)
VLC speelt ze inderdaad ook gewoon af mebus :) Tenminste hier wel, maar kan ook zijn omdat Quicktime de codec al heeft mee-geïnstalleerd.
Quicktime is gewoon een uitgespuugt programma.. Windows media player is zelfs beter... Het is dat je quicktime nodig hebt voor i-tunes... Want i-tunes is nog wel een leuk programma:-)
mebus schreef op 14.09.2007 17:26
Quicktime is gewoon een uitgespuugt programma.. Windows media player is zelfs beter... Het is dat je quicktime nodig hebt voor i-tunes... Want i-tunes is nog wel een leuk programma:-)
En waar zijn nou de argumenten? Merk A is beter dan merk B omdat het zo is... Tuurlijk!

Ps. Het zal mij een rotzorg zijn, als ik maar op m'n scherm krijg wat ik wil zien. Welk programma dat doet, maak ik me niet druk over.

Reageren