Oké. ga dus asjeblieft mij niet zitten uitlachen.

Ik ben 11 jaar en ik wil meedoen met thinkquest in de categorië basischool. me broer is de hoofdcoach (hij is 22) en ik zit in het team. maar om mee te doen moet de team uit 2 kinderen bestaan. Ik ken niemand die op de basischool zit en goed kan programmeren. Daarom post ik hier ik hoop dat iemand met mij de website zou willen bouwen.

De voorwaarden zijn:

je moet html heel goed kunnen. en een programma als flash en photoshop enzo. Je moet ook zeker 1 van de volgende programmeertalen kunnen:

css
javascript
java
php

verder is er echt niks nodig. Denk please niet dat ik een debiel en ik hier zit op te scheppen maar ik kan all deze dingen echt (java/php een beetje)
En Mitch jij komt dichter in de buurt van een rukeend dan ik jij hebt die baby konijntje als avatar, als jij gaat schelden kan ik het ook.
shadow rulez schreef op 05.12.2004 16:40
nee ik kan echt php en echt java mischien iets wat jullie niet kunnen?

shadow rulez schreef op 05.12.2004 16:54
En Mitch jij komt dichter in de buurt van een rukeend dan ik jij hebt die baby konijntje als avatar, als jij gaat schelden kan ik het ook.

Nu kan je het zeker vergeten dat hier iemand moeite in je gaat steken... Of mss een ouderdomsgenootje die op het zelfde niveau zit :)
Haha jij bent te jong voor het konijntje jochie.
Later zal je hem wel snappen :)

nee ik kan echt php en echt java mischien iets wat jullie niet kunnen?

LoL!
Tuurlijk.

Reageren