Heeft iemand of meerdere mensen ervaring met een open source webshop applicatie? Zo ja zou je dit met me willen delen?
Of als je ervaring hebt met een open source webshop applicatie en deze was niet best wil je dit dan ook met me delen?

Ben benieuwd!!!
naar wat voor soort webshop ben je benieuwd naar als ik vragen mag...

want je kan op verwschillende 'levels' een webshop neerzetten..
voor verschillede doeleinden..
Maar als je het nou over het algemeen bekijkt zou je je is moeten afvragen wat er nou eigenlijk kan gebeuren omdat het open source, is heb ik code gebruikt van derde of de vormgeving ervan. als je alles zelf gemaakt en gecodeerd hebt zouden er geen problemen mogen zijn om zo'n webshop te plaatsen..

Ik heb hier zelf wel ervaring mee en ook met het uitbreiden van webshops.
maar het is mij iniedergeval goed bevallen omdat het eigen is..
Ik "zou" een webshop willen gaan opzetten voor een dieren groothandel met als afnemers kennels/trimsalons.

De levels zijn simpel namelijk:
==> admin
==> kennels/trimsalons

Jouw webshop code stel je die ter beschikking of begrijp ik je verkeerd?
@lissy, pm!
@ Robert Deiman : dank je wel!!!
Graag gedaan, ik ken de webshop zelf verder niet zo goed, maar hij is gemakkelijk op te zetten en er is zeker voldoende support beschikbaar.
idd OS/Commerce is heel goed als webshop, kijk maar naar de webshop van Jan Smit's J-Style hahaha =D =P
die webshop die Robert je gaf is inderdaad makkelijk op te zetten maar als je een eigen template erin wilt zetten heb je veel ervaring van php nodig.
Dit is namelijk wel erg moeilijk. (aan je aantal posts te zien zal dat geen enkel probleem zijn!
Verder is het een goede webshop!

Succes!
@ Wout : wer leuk om te weten en ach Jantje valt toch wel mee hahahaha
@ koen : Dank je wel voor je lieve woorden ^-*

Reageren