PHP.net:

php.net is voor PHP'ers
als Google voor scholieren

Jelmer Baken
Waar is dit goed voor??

ps: Het is wel waar :P
Kan ik me min of meer mee vinden maar ik als scholier kan je ook zeggen dat Google voor de meeste niet echt optimaal is (ik bedoel degene die niet thuis zijn in de Google syntax) en ik kan mijn PHP dingen ook meestal wel hier vinden of op een andere php site als phpfreakz.
Maar toch, meeste mensen vragen iets, terwijl het gewoon ergens anders te vinden is (meestal op php.net
Ik denk dat hij ermee bedoelt, dat mensen niet zomaar dingen moeten vragen zonder te zoeken.
;)
[quota]Waar is dit goed voor??

ps: Het is wel waar :P[/quota]

Waar is het goed voor, het is je bijbel.
alles is te vinden ergens anders op internet. Dus dan zal dit forum alleen maar actief zijn in de koffiehoek. Een forum is om te vragen om iets te verduidelijken als iemand het niet snapt. Want uit de meeste dingen word je niet zomaar wijs als je een beginnende PHPer bent.
Hiska, alles is inderdaad te vinden maar als ik 10 keer in de week vragen zie als hoe kan ik enters om zetten in <br> dan vraag ik met toch even af:
gebruik even een optie die vragen zijn hier 1000 keer voor gekomen!
Heb je gelijk in jaap,
maar sommige mensen komen niet tien keer per week hier (ik wel) en die vragen dan gewoon de vraag.
Dat is het leuke van dit forum, als r vragen zijn, kun je mensen helpen, ik vind dit tenminste erg leuk, en daar leer je zelf soms ook weer wat van.

Andersom, als ik vragen heb kan ik ook bij jullie terecht...:)

Iemand nog vragen? ;)

Cheers
Jah, verwijder je lelijke arvatar ^^
Na-aper ;)
Waarom zo'n paashaas eigenlijk?

Jelmer Baken

Reageren