Hoi iedereen,

Wij zijn bezig met een website. www.sreeb.nl/bochove en hebben hierin een css menu gezet die opgebouwd is vanuit een list. Het is een dropdown menu ( alleen deze gaat omhoog) alleen hij doet niets in ie6 wat kan het probleem zijn bij andere browsers werkt hij wel!

bedankt alvast

groejtes edwin
sorry om te zeggen maar FF doet ie het ook niet

loop nog een keer alles goed na

in FF popt ie wel omhoog maar kan niet een andere knop aan drukken
in FF doet hij het soms wel, soms niet. Met een beetje spastisch muisbewegen kun je soms wel in het menu klikken.

Dus ik zou hem nog even helemaal nakijken, want hij werkt niet zoals hij zou moeten.
Jaah ik zag het foutje denk ik wel zitten voor ff er stond heel veel width is met een / er tussen. maar ik hoorde dat er ergens een fix was voor het probleem met ie6 maar kan hem niet zo goed vinden eigenlijk. had wel een java script gevonden maar deze erkt helaas niet bij mij
de voice-family hack?
.menu-rood *:hover > a, .menu-rood

:hover werkt niet in ie6 behalve dan bij a (a:hover)
> werkt ook al niet in ie6.

ik ben bang dat css alleen niet gaat werken....
uhmmm hoe zou ik dit probleem dan kunnen oplossen:( eigenlijk werkt alles al alleen da kl piep menu niet! om gek van te worden!
Klik

Kijk hier eens tussen de menutjes, er zitten leuke/ goede crossbrowser menu's tussen!
Jaah die errors kende ik mar dat moet niets uitmaken voor het menu aangezien het allemaal scrollbar errors zijn...

Heb al lang gezocht naar en menu wat zo omhoog klapt en dit is echt de engiste die ik kon vinden! Echt balen.. Zelf helemaal schrijven heb ik de kennis nog niet voor helaas:(

Misschien zien jullie iets fouts in de code:

HTML CODE

groetjes Edwin

Reageren