Hmm...d'r stond net nog een berichtje van Kalle? Maar inderdaad, ik had ook wel verwacht dat iemand een topic zou openen hiervoor :P En dat het dan een moderator is, is helemaal erg! Ga je schamen ;)
Het lijkt me inderdaad verstandig om in de nieuwe phphulp verjaardagstopics te verbieden, en in plaats daarvan misschien een divje waarin staat wie er die dag jarig is en een mogelijkheid om te reageren voor diegenen wie daar behoefte aan heeft. Want ook al ben ik erg verheugd met alle felicitaties en het feit dat bevestigd wordt dat ik een oude lul ben, het is wel onzin allemaal en met mijn steeds slechter wordende ogen kan ik het me niet veroorloven allemaal onzin-topics te moeten doorspitten ;p
Prive betekent dat ik er mee mag doen wat ik wil niet dat ik ze ergens in moet laten zitten.
edit:
gefeliciteerd overigens. Alweer...
ik dacht dat ik net het bericht kreeg dat wanneer er gefeliciteerd in voorkwam niet alles zou worden weggehaald. In mijn edit stond gefeliciteerd.. jammer.
Hey nu zie ik dat mijn reactie ook is verwijderd. Laten we nou geen Peter Dorn situatie creƫren Erik...
Als je niets fout doet dan is het ook niet erg om kritiek te laten staan, is mijn mening. Ik heb ook vaak de wind van voren gehad vanwege mijn grote bek...
Ten tweede: Jammer dat jouw verjaardag wordt overschaduwd door censuurpraktijken. Als er iets is waar ik een pleurishekel aan heb, dan is het wel censuur. Censuur en discriminatie gaan namelijk hand-in-hand en leiden altijd tot de grootst mogelijk problemen. Kappen dus met die onzin!