Uhhm, me moeder wil voor zichzelf beginnen. Ze wil deze pc kopen bij de aldi: http://www.medion.de/md8827/nl/flash.html

Maar weten jullie toevallig een pctje voor 500 euro met leukere spulletjes er in? graag met tv kaart want ik krijg die dan xD

Mag ook gewoon de zelfde hardware zijn maar dan goedkoper. hoeft geen besturingssys op te zitten, ik heb alle software al..

Ohh, kun je office 2007 en 2003 op 1 windows installatie laten draaien?

*DAMN, er moet echt een categorie met computertalk komen..*
Tommy schreef op 02.10.2007 16:47
Uhhm, me moeder wil voor zichzelf beginnen. Ze wil deze pc kopen bij de aldi

Daar gaat ze al de boot in... ai.. meteen de 1e beslissing al de meest foute :)
Wat dacht je van een Informatique inStudent incl. scherm excl OS. Kan ze zeer waarschijnlijk wel even mee vooruit

2 office versie kunnen wel naast elkaar maar werkt verre van prettig. Niet doen dus.
Als bedrijf zijnde zou ik toch graag iets meer garantie en support willen hebben dan wat de Aldi te bieden heeft...

Die 500 euro schrijf je in 3, 4 jaar af, per jaar kost dat dus helemaal niks. 1 dag zonder pc kan echter veel meer dan die 500 euro kosten. Ga dus niet bezuinigen op de verkeerde zaken, prijs lijkt mij dan ook minder relevant dan de service.
wat is er mis met een pc van de aldi? (ja alles als je er mee doet wat ik doe, vista gaat er niet op (traaaaaaaaaaag)(ja die van mij komt van het kruitvat :@), uhhm, zit maar 160 gb in, 41 gb is al voor alle simpsons :P, 512 mb ram.. en dat voor 800 euro 2 jaar terug, kut pc, me vader heeft er ook 1, die kan xp amper aan....

maar kijk, ik zet er xp op en ze heeft alleen het programma exact en office nodig, verder firefox.. en virusscanner daar is die toch goed voor?

kijk dat mij pc vast loop als ik vista, virtual pc (xp), azureus, itunes, dreamweaver en photoshop open heb en dan samp ga doen kan ik me een beetje voorstellen.. jullie dan?
Stel er zelf een samen, inelkaar gooien,instaleeren, draaien met die bak.
Volkomen offtopic: Ik zie net dat Dell in Braziliƫ FreeDOS op zijn pc's meelevert!

Geen idee waarom ze dat doen, Linux of Windows lijken mij meer voor de hand liggen. Maar goed, het is weer eens wat anders.
MEDION ROCKS, laatst de laptop gekocht en helemeel dik in orde zelfs de service, gewoon nemen :). Als het moet dump je er een extra gig geheugen vooral doen, wegens VISTA, natuurlijk niet erop gamen (anders ook een klein xtratje erbij :P:P
pgFrank schreef op 02.10.2007 17:40
Volkomen offtopic: Ik zie net dat Dell in Braziliƫ FreeDOS op zijn pc's meelevert!

Geen idee waarom ze dat doen, Linux of Windows lijken mij meer voor de hand liggen. Maar goed, het is weer eens wat anders.

En wat is de URL naar de Braziliaanse dell site?
pgFrank schreef op 02.10.2007 17:40

En wat is de URL naar de Braziliaanse dell site?

Reageren