Hallo PHP vrienden,

er is weer een PHP uitje gepland, in Zwolle dit keer. Wil je erbij zijn, meld je dan aan via deze pagina. Op de pagina kun je je voorkeuren aangeven en meerij-afspraken maken.

groeten, Jan
[edit]p.s. je password wordt versleuteld opgeslagen, en is dus ook bij mij niet bekend.[/edit]
ja kan wel op trein kaartjes maar bus vervoer niet

p.s. wie gaan er anders allenmaal met openbaarvervoer als er meerdere gaan hoef ik mischien nergens zorgen over te maken en gaan we met zijn allen

{edit}

o ja en @ wes ik neem me poker koffer ook wel mee 11 grams munten ;)
neem maar geld mee, cashgame ik de kosten voor het bier er wel uit :)
TRAP ER NIET IN :P

En geen idee hoe zwaar mijn chips zijn maar mn gevoel zegt ook 11 (of mischien wel zwaarder :P), Wes zeg er eens wat zinnigs over want jij heb die dingen ook in je handen gehad :P
jouwe zijn 12 denk ik jacco, normaal hc heeft 10.5gram

dit is mijn poker set

alleen kreeg ik hem niet gratis :P
Lijkt wel een beetje op die van mij :P, alleen iets meer chips en bijna 2 keer zo duur :P

(o ja die van mij komt aus Germany) :P
ik loog over het gewicht

Pokerset met 300 professionele pokerchips (11,5 gram)

lal germany :P

ik moet ff een nieuwe halen ik had er een gezien 20 grams 500 chips 5 kleuren

{edit}

die van mij nu heeft er maar 4 niet 5 zoals de image:P

voorheen had ik een blik van de bart smid 5€ maar na dat er bier overheen gegaan was en ik geen zin had omm het schoon te maken kwam ik achter dat ze begonnen te schimmelen :P HHAHAAA
trouwens wat doen jullie als waardes meegeven? aan de fishes?
ik speel altijd 0,10€ 0,20€ 0,50€ 1,-€ en 2,-€ en als we met mijn set spelen vervalt de 2 € :P

ps als we met veel mensen zijn zal ik mijn koffer ook gewoon meenemen ;)
ik geef altijd gewoon nummers :P
1,2,4,8,16

:P

Net zo makkelijk en niet zo moeilijk anders vergeet ik namelijk alles wel weer :P

Reageren