er is weer een PHP uitje gepland, in Zwolle dit keer. Wil je erbij zijn, meld je dan aan via deze pagina. Op de pagina kun je je voorkeuren aangeven en meerij-afspraken maken.
groeten, Jan
[edit]p.s. je password wordt versleuteld opgeslagen, en is dus ook bij mij niet bekend.[/edit]
antwerpen is helemaal aan de andere kant van nederlnd(stalig) toch??
en ik woon vrijwel in het noorden van Nederland zelf.
Antwerpen is dus een slecht idee =P
De datum is nog niet eens vast gesteld van de huidige en mensen beginnen alweer te piepen dat het weer niet goed is. Handen uit de zakken halen(lees: sluit je game programma even af) en actie ondernemen. Ga je gang met je meeting in Antwerpen, maar ga nou niet piepen over dat dit weer te ver is en al door soort crap. Dat hoor ik altijd al. Eindelijk hebben de piepers de mouwen opgestroomd en hebben ze hun meeting in Zwolle. Petje afffff.
Nou, wat een jammer zeg. Zonder joren is het geen echte phphulpmeeting. Laatste redmiddel is Arjan of Jan die even een telefoontje doet naar je ouders. Vaag in mijn geheugen staat dat Arjan wel bereid was om een omweggetje te maken om iemand op te komen pikken.
Even 0800-Arjan bellen zou ik zeggen. Wie niet waagt, wie niet wint... nooit geschoten is altijd mis.
In het weekend na 23uur wel, maar dan liggen deze kleine peuters al lang te slapen.
edit:
arjan heeft mij dat als goede vriend in vertrouwen verteld. Hoe weet jij dat? Bel jij mannenelijke sekslijnen. Herjan kom er gewoon eerlijk vooruit dan zo een hintje te geven. Daar houd ik niet van. Overigens niet met het excuse komen nu dat hij het je ook heeft verteld, want dat is niet zo.