Hallo PHP vrienden,

er is weer een PHP uitje gepland, in Zwolle dit keer. Wil je erbij zijn, meld je dan aan via deze pagina. Op de pagina kun je je voorkeuren aangeven en meerij-afspraken maken.

groeten, Jan
[edit]p.s. je password wordt versleuteld opgeslagen, en is dus ook bij mij niet bekend.[/edit]
Nou maak jij mij maar even moderator dan, als het zo makkelijk is en je krijgt van mij een biertje.

Maar weet iemand wanneer de nieuwe phphulp komt?
Aron, dat weet niemand. Zelfs de makers zelf niet.
Aron schreef op 10.10.2007 22:18
Nou Nico dan moeten we maar even zorgen dat we moderator of administrator worden.

Oh, da's heel gemakkelijk. Zoveel mogelijk andere mensen helpen hier. Na een tijdje trouwe dienst krijg je vanzelf een uitnodiging.
Steffan schreef op 10.10.2007 22:29
Aron, dat weet niemand. Zelfs de makers zelf niet.

Zoiets dacht ik al.

Nouja dat misschien ooit op een dag: je typt in "www.phphulp.nl" en ineens zie je een hele andere site.(wel een vernieuwing van deze)

Wat een mooi moment zou dat zijn!

Jan Koehoorn schreef op 10.10.2007 22:31
[quote='Aron schreef op 10.10.2007 22:18']Nou Nico dan moeten we maar even zorgen dat we moderator of administrator worden.

Oh, da's heel gemakkelijk. Zoveel mogelijk andere mensen helpen hier. Na een tijdje trouwe dienst krijg je vanzelf een uitnodiging.[/quote]

De laatste tijd ben ik bijna alleen nog maar actief in de koffiehoek en in de sitereviews. In de andere topics stel ik alleen maar vragen.
Maar van vragen wordt je slim en misschien ben ik over een paar jaar ook moderator!(desnoots alleen van de koffiehoek):P
Aron, voorlopig niet, afwachten, ik wacht ook al met smart :). @Jan, zijn er trouwens al nieuwe details bekend?
@ Arjan: details over de nieuwe phphulp, of over het uitje?
Ja, het leden zoeken zal wel dikke lol zijn niet ?

En Jan hoe was je dag vandaag ;p ?
@ wouter: als je graag wilt chatten: irc.gtanet.com, Kanaal #phphulp

Hier ff ontopic blijven please.
@Jan: nieuwe phphulp of is dit nog top secret :P
en is er nu al een datum bekend??
of loop ik nu te veel achter??
ik heb de laatst paar dagen echt niks bij kunnen houden,
omdat ik het zo druk heb :P

Reageren