Hallo PHP vrienden,

er is weer een PHP uitje gepland, in Zwolle dit keer. Wil je erbij zijn, meld je dan aan via deze pagina. Op de pagina kun je je voorkeuren aangeven en meerij-afspraken maken.

groeten, Jan
[edit]p.s. je password wordt versleuteld opgeslagen, en is dus ook bij mij niet bekend.[/edit]
Doe dat maar niet want dat schrikt heel erg af. Ik begin nu al te twijfelen.. was het even vergeten. Verwijder die post ook maar.
bij wes..

*klikt op kruisje *
Ik breng hem nog even onder de aandacht; mensen die mee willen naar het PHP uitje in Zwolle; hier aanmelden
Ik weet nog niet heel zeker of ik dan kan maar meld me wel alvast aan,,
En ik zou graag met iemand meerijden,
Ik zou wel naar alkmaar kunnen (woon in kop van N-H) dus als mensen daarvandaan rijden (hint jan :P)
Ik denk dat ik wel kan. Gelukkig werk ik momenteel nog maar om de zaterdag en zitten er dus voor mij 2 vrije zaterdagen in. Bovendien woon ik in de omgeving van Zwolle.
Lijkt me wel leuk om toch eens wat van de mensen te zien die hier ook heel veel zijn. Zou de 1e keer zijn dat ik erbij kan zijn.
Join the club Robert, dit word mijn phphulp-uitjes-ontmaagding (SCRABBLEWOORD)
ook word het mijn phphulp-meeting-ontgroening (2 letters meer, dus ik krijg meer punten =D)
Ja maar ik heb 3 keer woordwaarde en jij hebt 3 jokers gebruikt dus daar krijg je geen punten voor
mijn semi, jacco lissy erik al es gezien

goed nieuws, ze kunnen het allen nog navertellen!
Aan bovenstaande post kunnen ge conclusies ontleend worden over de geestelijke gesteldheid van eerder genoemde personen (ik spreek even alleen voor mezelf :P)

Reageren