Ik zit hier op school, klaar met die bagger opdracht. Super saai.

Darom dacht ik, phphulp!! :P
pgFrank schreef op 05.10.2007 17:00
[quote='Han schreef op 05.10.2007 16:59']Net trug van school en ik zat te kijken waarom mijn host opeens vond dat ik 166(!) gig over mijn dataverkeerlimiet heen zit!

PS: ik weet nog steeds niet hoe dat kan :P

Last van hackers en/of virussen? Houston, we have a spambot![/quote]

Ik ben er zeker van dat niet zo is, het lijkt erop dat ze aan het eind van de maand niet resetten, dus loopt het steeds achter elkaar door. en als dat maar lang genoeg is... ;)

En hetlijkt mij ook niet omdat het gewoon shared hosting is. Dus dan hebben ze iets op hun server zelf. Mijn site is het iig niet ;)
Zo, heb net getennist en een geheugenkaart gekocht. Nu even naar beneden, misschien even gitaar spelen, zodadelijk eten en straks Ciske de Rat kijken.

Dit wordt een leuk topic, iedereen posten xD
naar school geweest en zonet even wat anime gedownload... Wat ik ook echt eens moet gaan kijken:|
Han schreef op 05.10.2007 16:59
Net trug van school en ik zat te kijken waarom mijn host opeens vond dat ik 166(!) gig over mijn dataverkeerlimiet heen zit!

Slechte hoster waarschijnlijk, hij kijkt naar de apache logfiles maar die zijn heel onnauwkeurig. Als jij een videobestand streamt, en je klikt een paar keer door de film... dan staat er in de apache 20x of meer dat het volledige videobestand is gedownload. Terwijl je maar 1MB hebt bekeken...
World of Warcraft patches downloaden -.- aaargh...
Ik heb me net weer aangemeld voor de komende 6 maanden :D
Ik heb mijn nieuwe camera binnen, dus ik ben de handleiding aan het doorlezen. Daarnaast heb ik vanavond niet zoveel te doen, de vloer beneden staat in de lak dus ik kan mijn huis niet uit, opgesloten dus :+.
Ik ben me behoorlijk aan het vervelen.
Ik ben bezig met de opmaak van een site, maar ik zit een beetje vast.
(topic staat onder webdisign)
En zit nu geduldig te wachten op een reply.

En dan kijken of ik verder kan.
Arjan Kapteijn schreef op 05.10.2007 19:38
[quote='Han schreef op 05.10.2007 16:59']Net trug van school en ik zat te kijken waarom mijn host opeens vond dat ik 166(!) gig over mijn dataverkeerlimiet heen zit!

Slechte hoster waarschijnlijk, hij kijkt naar de apache logfiles maar die zijn heel onnauwkeurig. Als jij een videobestand streamt, en je klikt een paar keer door de film... dan staat er in de apache 20x of meer dat het volledige videobestand is gedownload. Terwijl je maar 1MB hebt bekeken... [/quote]

Ik host bij server4you.. En ik heb veel kleine bestanden.

http://travianmap.nl (6500 bezoekers per dag(uniek))

Ik heb al mail gestuurd. Eerste antwoord was dat zij het ook niet wisten.
Bored site ...

Jahnee zoveel haal ik dus niet :p

Euhm nu eten en zewes wat verder spammen hier ;p

Ohja ook heb ik een topic niet te vergeten onder webdesign..

[CSS]margin en tekst ..
allemaal daarheen :p

MVG nu spaghetti eten

Ik zit hier nu momenteel wat kwaad te zijn op mijn buur die tijdens de herhalingstest wiskunde naast mij zat.

Deze pipo was zo slim om een briefje naar mij door te schuiven met daarop geschreven : Wat is het antwoord op vraag a van oef 7 Natuurlijk had de leerkracht gezien dat mijn buur dat breifje door gaf aan mij . Ik reageerde hier niet op maar toch nam hij mij test af ( ook die van mij buur ).
Waarschijnlijk een 0 of 50 dus :( . Wil dus zeggen donderdag op mijn rapport een 26% :( had nu eens goede punten :s.

Morgen eens naar mijn leerkracht bellen. Want het was niet de leerkracht wiskunde die de test heeft gegeven maar een vervanger. De leerkracht wiskunde was op 2 daagse met het 4de jaar.

Joren

Reageren