Ik zit hier op school, klaar met die bagger opdracht. Super saai.

Darom dacht ik, phphulp!! :P
Een mooie layout en usability kan ook prima samen toch? Maar ik begrijp wel wat je bedoeld. Lastig zo'n baas.
Wel jammer... een beetje een design uitwerken naar (X)HTML is ook wel een leuke bezigheid tussen het programmeren door.. maar ben vrij van school dus tjah.. :) Allemaal eigen "scriptjes" he.
Ach mn baas is echt super relaxed hoor; hij wil t altijd alleen ff zien zoals hij het had gewild, en ziet later dan in dat mijn ontwerp toch beter werkt op internet.
Hij kan in zijn hoofd de vertaalslag van grafisch goed ontwerp naar bruikbaar internet ontwerp moeilijk maken :)
Ikzelf ben net een half uurtje bezig geweest met wat ideeen op papier zetten. Ik ben op school samen met mijn projectgroep bezig met een project voor een dierenasiel. Voornamelijk het ontwerpen/bouwen van een achterkant (eg, registratie systeem etc), webcams streamen, hokken verhuren etc etc maar ook een nieuwe website.

Ikzelf ben geen designer, maar toch heb ik snel twee dingetjes gemaakt om een idee te hebben. We zijn nog lang niet in het ontwerp stadium, maar het is toch leuk om er nu al over na te denken.

Voorbeeld1
Voorbeeld2

Die eerste is wel leuk. Tof logootje trouwens (diertjes met lijntjes)
vind hem wel vet eigenlijk :P
Ziet er inderdaad erg leuk uit Arjan, weet je zeker dat je geen designer bent? :) Ziet er leuk uit, maar tegelijkertijd ook erg functioneel.

[edit]
Bovendien vind ik het gras erg goed gekozen. Het geeft toch een "vrijheids sfeer" weer voor de beesten. Niet alsof ze in een hokje gestopt worden. -> Dit is ERG positief voor mensen die hun dier naar het asiel brengen.
[/edit]

@Sander
Zo erg zit ik niet om werk verlegen hoor, maar vind het ombouwen van een tekening/ontwerp naar layout wel leuk. Zo heb ik ondertussen voor iemand al een aantal ontwerpen omgezet naar valide (X)HTML die ook gebruikt worden voor de websites.
@winkie
ik vroeg om voorbeeldjes dat was eigenlijk niet tegen arjan :) (maar wel netjes hoor) het was meer tegen jouw :P

overdag is arjan een heel normale designer / programmeur.

maar snachts, metamorphoost hij... in een konijn....

Reageren