Ik ben bezig met een werkstuk (over de overnamestrijd rond ABN Amro), maar dit is zo saai om te maken dat ik maar een beetje met de opmaak bezig ging.

Dus ik heb paginanummers in de voettekst gezet, maar hoe zorg ik ervoor dat op de voorpagina geen voettekst komt te staan?
Voorpagina in een ander document maken? :)
Die verwachte ik al, maar ik herinner mij vaag iets dat je het gewoon kon uitschakelen of onzichtbaar kon maken.
Voeg na de eerste pagina een nieuwe sectie einde in en vervolgens kun je per sectie een afwijkende kop- en voettekst gebruiken.
Nou laat maar zitten ik heb het al op de manier van Gamer13 gedaan.
Nog even voor de volgende keer, zodra je klikt op "Pagina nummers toevoegen" (iets in die geest) krijg je gelijk een schermpje met want instellingen, waar je de paginanummer wilt hebben staan en ook of je ze op de voorpagina wil.
Raymond schreef op 11.10.2007 20:03
Nog even voor de volgende keer, zodra je klikt op "Pagina nummers toevoegen" (iets in die geest) krijg je gelijk een schermpje met want instellingen, waar je de paginanummer wilt hebben staan en ook of je ze op de voorpagina wil.

Uhhuh, alleen heeft hij voettekst gebruikt (en die komt automatisch op elke pagina te staan).
Welke word heb je? 2007? Kun je zo instellen..

[edit]Invoegen -> Paginanummer -> KEUZE MAKEN -> Vink aan 'eerste pagina afwijkend'[/edit]
2000, 97 idg: Bestand > Pagina instellingen > Kop/Voettekst: Eerste pagina afwijkend
Aron schreef op 11.10.2007 19:49
Die verwachte ik al, maar ik herinner mij vaag iets dat je het gewoon kon uitschakelen of onzichtbaar kon maken.

dat kan ook, weet niet hoe het bij 2007 gaat
@Tommy:

Hetzelfde...

@Aron:

Voor zo'n simpele telling volstaat dat inderdaad.
Voor de wat complexere paginanummering (Voorwoord + Inleiding / Content / Appendices) Kan je gebruik maken van secties.

Reageren