Dit is mijn site over Starcraft Source:
http://users.telenet.be/source/
Je kan er downloads, maps, cheats, pics, hacks (niet echt hacks voor te hacken meer mods).

Ik zou punten willen voor:
- layout
- snelheid
- overzichtelijk
en liefst nog wat commentaar over wat er nog kan bijkomen. gelieve ook iets achter te laten op het guestbook.

Ik weet dat er geen php gebruikt is maar mijn gratis host ondersteunt dat niet ...
Layout:
Zie er netjes uit, maar ik houd niet zo van donker.
Meer plaatjes mssn ook

Snelheid:
Kan ik niet testen, mijn verbinding en comp. is daar te snel voor :-). Bij mij gaat ie super snel, maarre dat gaat bijna iedere pagina.

Overzichtelijkheid:
De voorpagina bied weinig informatie. Via de voorpagina moet je je bezoekers leiden.

Jelmer Baken
Ik weet dat de voorpagina niet goed is maar wat zou ik er kunnen op zetten ??? updates van de sites ??
Haha m'n computer & verbinding is te snel, zegt ie bescheiden ;)
Same here trouwens :)

Layout : Te donker.
Zwart op zwart wil ook niet zo ;) (banner)
Borders vink te dik.
En ik zou elke pagina minstens tot het einde van de linkbar doortrekken, de voorpagina is vrijwel leeg ...

Overzichtelijk : Het is duidelijk wat wat is ;)
Looks nice, een typische game-site vind'k ...
1 opmerking, ik vind persoonlijk dat het menu mooier zou overkomen, moest het op de zelfde hoogte staan als je content vakje...

En wat voor een counter heb jij? :/ Die telt constant bij...

Edit:
Je balkje waar je pagina & counter instaat, heb je in het midden een versmalling.... Daar is een zwarte lijn... Niet zo mooi, misschien transparant maken ?
OKe ik zal een nieuw logo maken, de inhoud altijd doortrekken tot het einde van het menu, en kzal het ook wat lichter maken. Maar wat kan ik nog op de voorpagina zetten ?
Ik zou de nieuws items op de eerste pagina plaatsen.
Van de achtegrondafbeelding een watermerk maken (Niet laten meescrollen).
Bedoel je dan :

- 7 nieuwe download toegevoegd
download 1 uitleg
....
download 7 uitleg

of meer zoiets van:

- Download werden upgedate
- Nieuw mappen systeem
- Nieuw logo is klaar
Welke pagina krijg je als eerste wanneer je phphulp bezoekt?

Tadaaa! Mooi voorbeeldtje niet?

Ik ga er vanuit dat er regelmatig updates gaan gebeuren van je site, plaats dat nieuws op je eerste pagina. Altijd beter dan maanden lang het zelfde welkombericht te moeten lezen. ;o)

Iemand die de site voor de eerste maal bezoekt moet onmiddelijk kunnen zien of er bedrijvigheid heerst.

Ps de kleuren vind ik origineel. Retromodern? ;o)
Eum er zal niet zoveel worden upgedate worden maar ik ga er nu aan werken

Reageren