Hallo allemaal,

php nuke- mysql- apache draaiend gekregen op win 2000
htdocs op ntfs ingestelde rechten voor iedereen...-

kan als admin alles wijzigen en instellen maar de gebruikers login werkt niet?
weeet iemand raad/
dank
robbie
Members kunnen niet inloggen ofzo?
inderdaad, vreemd genoeg, ik heb de members wel in mijn data base gezet, phpadmin laat ze ook zien...
robbie
Hoe bedoel je members kunnen niet inloggen. Kunnen ze niet inloggen op de MySQL server, of niet via een PHP script?
ze kunnen de login box niet gebruiken: als ze de usernaam en pasword goed hebben ingevuld komen ze op een afpoeierpagina; zowel op de webservermachine als op de toegang via het www
ik heb trouwens het kaput theme in dutch ingesteld
robbie
cookies staan aan?
hoe werkt het login systeem? via cookies(user-side) of via sessions(server-side)
en heb je het wachtwoord in de database toevallig ook gecodeerd met md5 of iets dergelijks?
Groeten, Peter
cookies staan aan, want anders kan de admin er ook niet in denk ik, de beveiliging weet ik niet zo, regel je dat in het conf van apache?
ik merk trouwens nu ook dat sommige anfere blokken niet werken, is er een afhankelijkheid van de blokken en modules in phpnuke6.7?
robbie
hmm.. geen ervaring met phpnuke. misschien kun je zulke info vinden op de phpnuke website ofzo?
iedereen bedankt, apache had geen rechten in de goede mappen, beetje dom dus...
robbie
Tsja, dit soort fouten maak ik nu altijd het zijn kleine dingen die je compleet gek kunnen maken leuk om 'mijn' fouten te lezen succes verder

Reageren