Als je met de auto komt kun je de borden voor Centrum/Media Markt aanhouden. Onder de MM zit een grote parkeergarage waar je de hele dag kunt staan. (niet gratis)
Als je met de auto komt kun je de borden voor Centrum/Media Markt aanhouden. Onder de MM zit een grote parkeergarage waar je de hele dag kunt staan. (niet gratis)
Die is 1 euro per uur (kom er regelmatig) ik weet er 1 dichterbij en voor de helft van de prijs :P. Probleem is alleen dat ik het zo niet kan uitleggen :P
Of je spreekt gewoon af bij die 3 telefooncellen die er staan :P. En dan hebben we natuurlijk vlak bij de buitensocieteit nog iets wat hiervoor bedoeld is genaamd een meeting point :P
weetjewat, kom gewoon ff allemaal in de stationshal staan.
klaar :)
en parkeer kan onder de MM, moet je ff een stukkie lopen naar station (+- 5min)
er zullen een aantal mensen met het OV komen en het station is dan gewoon de beste plek. Als mensen met de auto die onder de mediamarkt neerzetten is het prima te doen
Leuk allemaal verspreid staan in de stationshal en als dan een PHPnewbie (nee niet PHPnewbie, maar gewoon een willekeurig klein ventje van phphulp) vraagt of wij van phphulp zijn lachen we hem uit en zeggen we nerd en dat gaat naar de volgende.
LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is zwolle station klein of moeten we nog voor een Swirls (waar ken ik dat van?) af spreken ofzo.