Lijkt me duidelijk genoeg zo:

zaterdag 3 november dus!
[edit]Even verplaatst naar het adimin/mods forum aangezien niet iedereen de koffiehoek in beeld heeft.[/edit]
dat krijg je bij adammers :P

maarja als we het toch over poollen hebben waneer gaan we poollen in utrecht ;) het is vlak bij het station :P
Je bedoeld de geweldige uitspraken:

'zwolle stinkt'
'zwolle is kudt'
'zwolle is saai'

?

Nee we passen wel op dat we die niet gaan jatten...
laten we het gelijk weer over de volgende meeting hebben :P centraalste punt voor ieder en zo te horen amuzeren mensen zich met poolen dus das mooi :P
volgende uitje is al in alkmaar,, gezellig bij JK :P
Jullie happen echt allemaal tegelijk. Whahahahahhahahaaaa. Vind jij zwolle dan niet saai? Sorry hoor ik ben nu gewoon een keer serieus, maar zwolle is echt saai. Ik overdrijf het zeker, maar 1 ding is zeker.

Alkmaar indd. Utrecht is al vaak genoeg geweest. Jan nodigt ook zijn dochters uit (bij deze), dus komt helemaaaal goed.

:D.
ok het was voor een zaterdag ook wel enorm rustig
druilerige weer en geen evenementen zorgen daar voor...

gelukkig is het nog geen a'dam

btw

waarom spelen jullie risk? alsof dat LVIIGONTEHESDEGES is
hoe weet jij dat zo zeker ?? of bedoel je dat nico zich dan op iets anders kan concentreren (niet beledigend naar jouw bedoeld Jan):P

RISK FTW
je was je labello nog vergeten in de dokter kalle
Heb jij m wel meegenomen voor me dan wes? Of moet ik zeggen arwin.

Risk.. ja dat wilde arjan graag, maar in 2 rondjes had ik al gewonnen. Daarna gingen we black jacken. Die arjan heel vaak verloor. 4 shotjes tequilla voor arjan en Erik 1. Uiteindelijk allemaal 2 pp.

Alkmaar ik kijk er nu al naar uit. 31 december 20.00 goede tijd Jan?
jammer... geen arwin...

lijkt me goed btw, nieuwjaar bij jan
cowboyhoeden mee

Reageren