Dit is mijn website: www.aircrafts.nl
Gebouwd door een klasgenoot met behulp van CMSmadesimple. Het voordeel is, is dat het goed/makkelijk te onderhouden is. Een nadeel is, is dat er geen php in de pagina's kan worden verwerkt.

Enjoy
Ik vind het een zeer mooie en geavanceerde website!
Alleen wat ik erg jammer vind is de google reclame...
Dit verstoort het design. Maar ik kan wel bergijpen dat je het erin wilt hebben.

Wel heb ik een probleem met het bekijken van info over een vliegtuig/helikopter... De foto loopt door de tekst heen (FF).
Hierdoor kan ik niet de hele tekst lezen.

Voor de rest is het menu op het eerste gezicht wat onduidelijk,
maar daar leer je al snel mee om te gaan en vooral de grote van de website laat je niet veel keus.
Dus opzich is het allemaal netjes.

Luuk
Heeeeeeeeel grijs. Mag wel wat meer gespeeld worden met warmere kleuren. Zoals kopjes ofzo.
Wat misschien nog beter is, is om het menu wat anders in te delen. Het gaat ten slotte om vliegtuigen. De verschillende soorten heb je onderin je menu staan. Ik zou ervoor zorgen dat dit wat duidelijker in beeld kwam. Evt door bovenin het menu met een andere achtergrond kleur oid. Ik noem maar wat. Maar woordenboek enz is minder boeiend dan de vliegtuigen
Mooi very nice ..Heb er even mijn aandachtstrekker over gesmeten van FF
En zag divs + tabbelen Dit is wat zonde niet ?

Maar voor de rest heel mooi :p
@Niels
Je kunt met CMS made simple wel heel gemakkelijk php-scripts toevoegen via menu "uitbreidingen" en dan "Gebruikergedefinieerde tags".

klik hier voor uitleg
Meer ruimte (margin) om afbeeldingen

Je menu valt uit de layout van je site.

Inspringen bij hover in het menu is storend.

Zoek functie woordenboek?

Het linker en rechter zwarte randje van je header loopt nog 1px door volgens mij.

Jammer dat je forum niet in de site zit.

Reageren