Beste Helpers

Ik ben zo juist bezig met een webshop. Je kan daar verschillende producten bestellen via het web. Alleen heb ik één probleempje Als ik een product wil toevoegen via het admin panel wil ik ook dat er verwijderingskosten kosten bij moeten komen. Het probleem is dat dit voor elk product anders is. Hier een voorbeeld bij het afrekenen: http://wgagenturen.nl/webshop/index2.php?p=ordersDelivery

Je kan daar ook een vervoerder toevoegen en er staat het SubTotaal. Ik wil boven het subtotaal het verrijderings kosten hebben en dat je die kan toevoegen bij het admin panel. Hier een voorbeeld van het admin panel: http://img455.imageshack.us/img455/9062/adminpanelmd1.jpg
verrijderings kosten? Je bedoelt vast en zeker verwijderingskosten.

Maak een extra kolom in je database aan, een extra formulierveld in je html-pagina's en pas de controles en queries aan. Geen rocketscience, maar het kost je wel wat extra tijd.

Of vraag de leverancier van jouw webshop of hij dat even voor jou doet.
Bedoel je niet verwijderingskosten?

Hiervoor zul je een extra kolom in de database moeten maken en de prijs berekening van winkelmand/bestelling moeten aanpassen.
Wow!! Thanx voor jullie snelle reacties ! Maar kan iemand dat voor mij doen ik ben helemaal niet goed in php en dat soort dingen ..

Alvast allemaal bedankt!!
Prima prima, wie heeft die webwinkel ontwikkeld?
Hmmm, je gebruikt Quick.cart? Die gebruikt geen database, maar tekst-bestanden om de data op te slaan. Dat maakt het even een heel ander verhaal.

Ik wens je veel succes met aanpassen.

(niks voor mij dus)

Edit: OpenSolution.org, dat kwam ik in de source tegen.
pgFrank schreef op 25.10.2007 14:56
Hmmm, je gebruikt Quick.cart? Die gebruikt geen database, maar tekst-bestanden om de data op te slaan. Dat maakt het even een heel ander verhaal.

Ik wens je veel succes met aanpassen.

(niks voor mij dus)

Edit: OpenSolution.org, dat kwam ik in de source tegen.

Maar het zou kunnen dat het nog wel via een ander manier kan worden opgelost.

Nog niemand die het weet??

[edit]
Niet Bumpen.
Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
[/edit]
ik weet het , maar pas over 24 uur
dezelfde 24uur voordat je je topics mag BUMPEN

foei
stout
Oke het is nu al 24uur geweest :) Ik hoop dat iemand nog raad voor mijn vraag weet :)

Reageren