eej k'heb mezelf net ff snel geregistreerd maar vet systeem man :) post dat spul hier anders ook ff.. denk dat je daar wel heel erg mee scored!! nice job.. alleen suckt de layout x 10 ;)
En misschien kun je bij het registeren het wachtwoord veld ook een password veld maken inplaats van een textveld. Is wat handiger als er mensen mee kijken als jij je registeert.
En dan nog iets, als je wilt aanvallen zie je van andere mensen de kracht. Is lekker handig, je valt gewoon iemand met minder kracht.
hmm.. ik ben er ook achter gekomen dat wanneer je iemand aanvalt dat je dan gewoon geld erbij krijgt.. ik zit de hele tijd mensen aan te vallen, maakt niet uit wie en ik krijg er geld bij en die andere wordt geld afgepakt..
ook bij die lijst staat het aantal geld wat je hebt.. het geld wat je op je bank hebt gestort wordt hierbij ook mee gerekend :) allemaal details, maar kijk er maar eens na..!
Ik ging de heletijd mensen aanvallen.. en als die mensen die ik aanvalde geen geld meer hadden, en in 1 - kwamen, ving ik die -punten ook op.. en dat ging dan van mijn geld af..
En het gebeurt dus ook wanneer ik iemand aanval en die geen geld meer heeft.. dan komt die ook in de - te staan..