Hoe kan ik de RSS feeds van andere sites op mijn eigen site krijgen en dat het dan de laatste paar dingen zijn, dus headlines. Er is 1 script op deze site, maar die doet het niet bij mij :S

Miniejjj
Er is een script van Webmakerij (RSS to DB; staat op deze site) wat ik zelf ook gebruik. Had bij mij een paar aanpassingen nodig (noodgedwongen gebruik van MySQL in plaats van MySQL lite). Ik vind die zelf wel fijn omdat de RSS in je eigen database wordt opgeslagen, waardoor je de gegevens sneller kunt ophalen, niet afhankelijk bent van een andere server, en een archief kan aanmaken.
Sorry, die kan ik niet vinden :( Heeft iemand echt een script die hij/zij hier neer kan zetten?

Miniejjj

PS was een tijdje weg, maar ik wil graag een antwoord. Als voorbeeld: ik wil zoiets als iGoogle...
Je kan het vinden door op mijn naam te klikken.

@Kasper MySQLi staat voor MySQL Improved en niet voor MySQL lite
Sorry hoor, maar ik ben niet goed in engels, dus ik begrijp helemaal niets van die pagina....Kan iemand hier misschien een duidelijk script met uitleg maken. Ik neem aan dat zo'n script voor jullie een eitje is...

Miniejjj
je kunt toch gewoon alles uit database halen en dan in rss..
php.net kan je ook deels nl krijgen
Kan iemand hier misschien een script plaatsen?

Miniejjj
Je bedoeld voor je maken? Er zijn toch genoeg prachtige voorbeelden die zo, out of the box, goed werken.. Waar loop je tegen aan?
Klik op topic zoeken
vul in bij zoeken op RSS Rea

Daartussen moet toch wel iets zinnigs staan wat je kan gebruiken.

Beetje inspanning van jouw kant kan geen kwaad....

Reageren