Een paar maanden geleden heb ik een website gemaakt en gelanceerd. De website is bij Google aangemeld, maar tot op heden is de website nog niet te vinden in Google.
De website is Houten Vloeren Film, te vinden op http://www.houten-vloeren-film.nl . Als je bijvoorbeeld zoekt op het trefwoord houten vloeren, is de site niet te vinden in Google. Ik weet niet zo goed meer waar het aan kan liggen, aangezien we al een hoop uitgeprobeerd hebben. De site heeft ook al enkele tamelijk sterke links van gerelateerde (houten vloeren) sites.
Heeft er iemand tips betreffende de site, zodat deze een hogere waardering in Google zou kunnen krijgen? Alle tips zijn welkom..
Ja, op houten vloeren film is de site wél bereikbaar. Maar het probleem is, het doel is de site bereikbaar te maken op 'houten vloeren'. Er zullen vast niet veel mensen zoeken op 'houten vloeren film'.
Tips hoe dit ook op houten voeren zou kunnen lukken?
The page “Houten Vloeren Film | Volg het houten vloeren proces van A tot Z” has content of MIME type “application/x-oleobject”. Because you don’t have a plug-in installed for this MIME type, this content can’t be displayed.
Dat is de eerste melding die ik krijg wanneer ik de site open...
Dat is dan in Safari, maar Google heeft ditzelfde probleem. Je hebt dus geen content op de site staan waar Google iets mee kan. En een lege site, die wordt niet zo heel erg hoog gewaardeerd. Logisch toch?
Maar je ziet dan ook de tekst boven de video niet? Zoja, dan zal ik de video proberen in een nieuw venster te plaatsen, zodat Google daar geen problemen mee krijgt. Is het proberen waard.
Bedankt.
Je zult ergens moeten beschrijven wat er in de video te vinden is, wat de content is. Google is blind en doof en kan geen videos en plaatjes bekijken of beluisteren, je zult ze dus moeten beschrijven in plain text.
Ik heb ook een poging gedaan om de video met QuickTime te bekijken, maar zodra de koffie op tafel staat, is het over en sluiten.
Ik krijg de indruk dat de site nog lang niet klaar is en dat een lage ranking dus helemaal op zijn plek is.
ohja dat filmpje :p text/plain krijg ik niet gedownd voor ff ;p
Dat kan hier maar helpt niet( of erg weinig) om je site hoger te laten ranken bij google.
ps ik vind het irritant wanneer er een filmpje op de home staat. Die moet je laten openen via een link of een knop die het filmpje laat afspelen. Nu is de laadtijd veel te hoog. Bij een mindere internetverbinding is het helemaal drama