Onderstaande link sturen wij op naar onze dealers om via hun site de mogelijkheid van onze service te bieden onder hun eigen naam. Is er een mogelijkheid om de sitenaam van deze dealers waarop onze link staat mee te geven op het moment dat iemand de link aanklikt en onze service aanspreekt?
Geweldig, maar dit adres verdwijnt op het moment dat er in dit browservenster ingelogd is en men naar een andere pagina gaat. Kan ik dit adres daarom op 1 of andere manier vastleggen in b.v. een session of zo om bij een ingevuld form mee te geven?
Hoi Gerben, bedankt voor je reactie. Wanneer ik echter jouw code plaats op de openingspagina van www.colorstone.eu/test zie ik helemaal niets verschijnen. Wat doe ik fout?
Deze variabele zal alleen gevuld zijn als je vanaf een andere pagina doorverwezen wordt. Dus als je op zeg pagina1.php een link maakt naar pagina2.php, en op deze laatste de code van Gerben plaatst, zul je wel een output krijgen.
Gerben, bedankt voor je reactie, maar jouw voorstel gaat niet. De link moet namelijk op de site van onze dealers komen en deze verwijst naar onze online service die begint met index.htm. Ik heb nu index.htm veranderd in index.php maar nog steeds komt er geen echo... Kan ik anders iets doen met een session?
.htm is normaal gesproken allemaal statisch, daar kun je geen php in uitvoeren. (Of je moet je server vertellen dat die de .htm ook als .php moet uitvoeren.
Ik heb index.php van colorstone.eu/test alleen met onderstaande code aangemaakt, opent keurig maar er verschijnt alleen een blanco pagina met in de adresbalk wel de juiste gegevens. Wat doe ik verkeerd?