Het is een auto koop en verkoop site, die ik in 2 weken heb gescript, en ik wou graag jullie mening erover weten.
Wat vind je van het script, layout? wat mist het site? etc. www.jouwautomijnauto.net
+ Zet even een spatie na het autotype, zodat je zeg maar Jeep ( 0 ) krijgt
+ Waarom moet er zoveel reclame op staan?
+ Verder een redelijk overzichtelijke simpele lay-out, ziet er mooi uit
+ Zet even een spatie na het autotype, zodat je zeg maar Jeep ( 0 ) krijgt
Ok dat heb ik nu verbeterd
+ Waarom moet er zoveel reclame op staan?
Omdat ik denk dat ik dat als versiering kan gebruiken voor de site, aangezien het dan op sommige pagina`s vrij leeg is.
+ Verder een redelijk overzichtelijke simpele lay-out, ziet er mooi uit
Dank je
Ik denk dat als je zo een initiatief wil starten dat er ook iets te koop is. Zorg eerst zelf voor auto's te verkopen. Loop naar je lokale autohandelaar en zorg dat zijn auto's ook via jou website worden verkocht. Heb je vulling voor je website. Zodoende heb jij meer bezoekers, en dus meer advertenties. En de autoverkoper ook blij door zijn verkopen.
Zo een site moet altijd bij jezelf beginnen. Met een lege website begin je niets. Je moet dan verrekt veel geluk hebben dat het gaat lopen.
Ik sluit me graag aan bij al het voorgaande commentaar, ik geef je concept weinig kans. Maar wie niet waagt wie niet wint.
Echter bega je een gruwelijke mis stap door de vreselijke spellingsfout in je web adres en de naam van de website.
"jouautomijnauto" moet natuurlijk zijn "jouwautomijnauto". leuk geprobeerd;)
In Safari ziet de website er ook iets anders uit. Firefox en Opera doen het wel prima.
Succes met je site. Zorg inderdaad voor auto's op je site! Dan gaat het lopen.
klopt en je komt ook never en te nimmer meer terug op de linker kant heel raar maat (ff browser hier)
dit zelfde gebeurt met de boven kant als ie te groot word krijg je een wit ruimte te zien en als ie te klein word verdwijnt je auto
je menu balk is ook 2 px breeder dan de rest van de pagina (ong.)
bij je contact pagina is het ook wel minder want als mijn onderwerp "VIS" b.v. is dit niet mogelijk omdat ik minimaal 4 karakters moet doen dit zou ik anders oplossen als ik jouw was
edit
@ peter de validatie kun je nu niet gebruiken hij heeft geen doctype