Beste heren van PHPhulp,

Ik heb al een tijdje de drang en wil om een leuke blog te beginnen. Over design en systeem heb ik verder weinig over te zeggen. Gewoon Wordpress met een leuke theme, dit omdat ik WP gewoon een keer wilde proberen. Maar wat vinden jullie nou van de content en wat zijn leuke blogs / video / games / gadgets websites die jullie veel bezoeken? Ik; jaggle, glizzy, geenstijl en moefz. Mijn url: www.zelfweten.nl

P.S. zijn er nog mensen die 't leuk vinden om mee te posten? CV en rommel allemaal niet nodig, gewoon mensen die met stumble! het een en ander tegen komen en dat graag delen!? Post hieronder of stuur een PM! Zelf weten...
Lol @ die FedEX vs UPS picture xD
whahaha, ja inderdaad! Geinige website, hopelijk komt er nog meer op!
@Kruidnootje.nl

M'n streven is om elke dag minimaal 3 tot maximaal 8 posts per dag te plaatsen. Van groot tot klein, van column tot rommel. Als je 't leuk vindt om mee te helpen en zelfweten.nl te laten groeien tot een kleine, midden-kleine, stiekem grote weblog. Let me know! [email protected]

P.S. toevoegen aan je bookmarks zou ook lief zijn ^_^
Leuke site. Wel een van de vele, maar erg leuk gedaan.
Heb niet lang gekeken, maar een kritiekpuntje: de titels vind ik niet erg duidelijk leesbaar.

Oh ja nog iets. Als ik een reactieformulier leeg wil versturen, komt hij op een wordpress scherm uit. Zonder mogelijkheid om terug te keren of aan te geven wat er fout gaat. En deze pagina is in een andere stijl.

Maar ja, dit zijn maar kleine puntjes
@Zelf Weten:
werk je op een mac :P
Ik vind het disign zeker geslaagd.
Ja, I love Mac. Maar het design is gedownload, in de bron staat de eigenaar nog. Het stond eerst in de footer, maar dat vond ik te lelijk. Wat bedoel je precies met die titels Niek? Dank trouwens voor 't leeg invullen, haha... Dat had ik zelf nog niet gedaan en ga het even oplossen. Voor de rest, lezers van deze post en reageerders: sla 'm op, voeg 'm toe aan je favorieten, kom terug en lees! Nogmaals meehelpen: erg graag!
Zelf Weten schreef op 13.11.2007 14:44
@Kruidnootje.nl

M'n streven is om elke dag minimaal 3 tot maximaal 8 posts per dag te plaatsen. Van groot tot klein, van column tot rommel. Als je 't leuk vindt om mee te helpen en zelfweten.nl te laten groeien tot een kleine, midden-kleine, stiekem grote weblog. Let me know! [email protected]

P.S. toevoegen aan je bookmarks zou ook lief zijn ^_^

@msn / mail :)
@kruidnootje, you've got mail.

MvG,

Zelf Weten
@Zelf Weten, you've got mail :)
Ik bedoel de titels van de onderwerpen. Bij mij komen die er niet erg duidelijk uit.

Edit:
ik heb nog een keer gekeken en of je hebt de layout ervan veranderd of het ligt aan mijn pc. Maar nu vind ik het goed :D

Reageren