Misschien zou het handig zijn als je meteen al kan instellen wat voor een php-er je bent. Nu ben ik volgens jullie gevorderd terwijl ik beginner ben. En als er een expert komt word hij/zij als een N00b weergeven
Tja, maarre wanneer ben je expert? En wanneer beginner? De een vindt zich al expert als hij een rekenscript heeft gemaakt, de ander pas wanneer hij uitgebreide mysql functies heeft gebruikt...
300? waarom 300? volgens mij heeft phphulp iets van 1800 gebruikers (waarvan er vrij weinig écht professioneel zijn zo te zien).
Maar zo'n systeem zou aan de ene kant wel tof zijn. aan de andere kant: het is ook niet nodig. Je kan aan de vraag en code wel zien of iemand expert of beginner is.
Of een mogelijkheid toevoegen dat mensen een cijfer kunnen geven op een gegeven reactie; het gemiddelde cijfer is de "stand" die je binnen phphulp hebt.
Ik snap niet dat mensen moeilijk doen om een regeltje tekst onder je nickname... Het draait er toch niet om of je nu een pro of n00b bent? Iedereen kan wel ergens helpen, en dat is toch de bedoeling?
Ja precies, ook een expert kan problemen hebben met een simpel iets, waarop een beginner misschien wel de vraag weet, en vice versa kan ook.
Maar een ratingsysteem voor de tutorials en scripts zou m.i. wel makkelijk zijn, omdat je dan niet blind hoeft te vertrouwen op de werkzaamheid, veiligheid e.d. van een script of tut.
Maar een ratingsysteem voor de tutorials en scripts zou m.i. wel makkelijk zijn, omdat je dan niet blind hoeft te vertrouwen op de werkzaamheid, veiligheid e.d. van een script of tut.
Gaat me dunkt niet goed werken...
Omdat iemand waar het script niet goed werkt, waarschijnlijk een lage rating gaat geven....
Ook al lag de fout bij zichzelf...