Ik probeer een script te maken waar je als je een Fragrate van onder de 1 hebt de cijfers in het rood ziet.. wanneer je FR boven 1 tot aan 1.99 is in het oranje.. en boven de 2 in het groen..

Misschien stom maar 't is al weer tijdje geleden dat ik php deed en wilde graag even weten hoe je dat verschil kan schrijven.

zeg maaR:

if ($player['fragrate']==0 tot 0.99) { $str .="<font color='red'>".$player['fragrate']."</font>"; }

if ($player['fragrate']==1 tot 1.99) { $str .="<font color='orange'>".$player['fragrate']."</font>"; }

if ($player['fragrate']==2 en hoger) { $str .="<font color='green'>".$player['fragrate']."</font>"; }

kan iemand mij helpen.. ????

please! thnx
Zo je gebruikt mijn script :D, je doed het zo:

<?php
if ($player['fragrate']< '0.99'){
$player['fragrate']='<font color="red">'.$player['fragrate'].'</font>';
}
elseif ($player['fragrate']< '1.99'){
$player['fragrate']='<font color="orange">'.$player['fragrate'].'</font>';
}
else{
$player['fragrate']='<font color="green">'.$player['fragrate'].'</font>';
}

?>
<?
if ($player['fragate'] > 0 && $player['fragate'] < 0.99) {
// Bleh
}
?>

De rest is identiek hetzelfde.... Vrij domme vraag, vertelt ons ook ineens dat je zelf geen reet moeite hebt gedaan...

Edit: D@rk gaf al een antwoord...
hey rustig maar hoor .. thnx voor de uitleg..

ik heb jou script idd gekregen thnx..

En nee als ik niet WEET hoe ik het moet doen dan vraag ik het .. dan kan je wel roepen domme vraag maarja jij hebt het ook ooit geleerd..
Dominique: Als je ook maar enige moeite deed op PHP.net of W3schools, en dan keek naar vergelijkingen, kon je het antwoord aflezen....
.. ik vraag nog eens wat :( ..
Rafael schreef op 20.12.2004 17:05
Vrij domme vraag.

er bestaan geen domme vragen, alleen de antwoorden kunnen dom zijn zegt mijn aardrijkskundeleraar altijd :) ;)
Mijn adrijkskundeleraar zegt altijd er zijn geen domme vragen maar wel domme mensen! :-)

Dominique je bent vrij om je vragen te posten; als mensen vinden dat je te weinig moeite doet moeten ze gewoon niet reageren!

Jelmer
bedankt jongens :) .. ik ben ook nog maar net begonnen met php. Heb geen geld om dure boeken te kopen dus leer het van andermans script. En daarnaast doe ik wat voor m'n clan.

Maargoed evengoed bedankt voor de uitleg..
Jelmer schreef op 20.12.2004 17:20
Mijn adrijkskundeleraar zegt altijd er zijn geen domme vragen maar wel domme mensen! :-)

Dominique je bent vrij om je vragen te posten; als mensen vinden dat je te weinig moeite doet moeten ze gewoon niet reageren!

Jelmer

Je hebt een punt, doch ik ook een antwoord gaf op de vraag... Dus mijn reactie was niet 100% overbodig...

Edit: Typo
OKe, jullie hebben alletwee gelijk. :D

Reageren