Beste PHPhulpers,
Al jaren heb ik nog een site op de plank liggen met redelijk veel bezoekers en een hoge ranking in Google bij veel zoekwoorden. De pagerank is onlangs gedaald van 4 naar 3 vanwege Googles wijzigingen in het systeem, maar de bezoekersaantallen stijgen nog steeds zonder dat er iets aan gedaan wordt en de posities bij bepaalde zoekwoorden zijn nog steeds even hoog in Google.
De site is www.leerhtml.nl, een site over het leren van HTML. Ik wil het verder uitbouwen naar andere Webdesign-methodes zoals CSS, JavaScript, AJAX.
Wat ik nu wil is de hele site veranderen. Een compleet nieuw uiterlijk, een compleet nieuw systeem met een community die er aan hangt. In dit geval is het mogelijk een mooie community m.b.t. Webdesign te creëren omdat er al jaren bezoekers komen. Het zal qua structuur een beetje op PHPhulp lijken maar dan zonder de dictatuur en niet te veel gezeur.
Ik ben op zoek naar programmeur(s) en designer(s) die het leuk vinden deze site helemaal opnieuw op te bouwen. De tegenprestatie die het levert is dat we je naam er aan hangen waardoor je op Google snel gevonden wordt als prominent websitebouwer. Daarnaast houd je administrator-rechten, mag je inbrengen wat je wil en er valt ook wel over advertentie-inkomsten te praten. Ook kan ik je wel een of twee proefexamens (normaal 19.99$ per stuk) geven voor Zend Certification. Daarnaast kan het best zijn dat ik een stapel opdrachten voor je heb als je werk en mentaliteit me bevallen. Ik ben overigens niet per se op zoek naar de beste programmeurs, ik kan zelf ook nog wel mijn input geven voor beveiliging en dergelijke.
Voor veel mensen is deze opdracht misschien niet interessant omdat het niet direct geld oplevert, maar het levert wel een heleboel andere dingen op naar mijn mening. Zeker leuk voor mensen die zich nog willen profileren. Je mag wat mij betreft al je ideeën in de site uitwerken, het wordt jouw baby :). Verder kan ik je met alles helpen en alles leren, ik heb alleen zelf geen tijd om het te programmeren.
Je kunt mij bereiken via personal message of via de contactinformatie in mijn profiel (msn, mail, telefoon).
Met zend vriendelijke groet,
Erik
[edit]Functie-eisen:
Programmeur:
- PHP 5 (OOP niet noodzakelijk)
- HTML / CSS
- SQL (MySQL of PostgreSQL)
- Beetje JavaScript ervaring (AJAX hoeft niet per se, komt wel)
Ontwerper:
- Photoshop[/edit]
3.915 views