Ik ben opzoek naar iemand, die vrijwillig een simpel script wil schrijven, voor een website, waar mensen hun stem tegen de 1040 urennorm voor middelbare scholen kan uitbrengen.
Het hoeft verder geen uitgebreid script te worden, alleen een invul formuliertje.
Wil je me helpen?
Zou je dan een mailtje willen sturen? Dan mail ik je mijn plan! [email protected]
Toch niet te geloven? Wat willen jullie nou? Minder uren? Oke, dat kan geregeld worden, maar dat wordt wel meer huiswerk in die paar uurtjes die je les hebt stoppen. Oh nee! Dat willen jullie niet! Jullie willen gewoon niet naar school, geen extra uren verdragen en geen huiswerk verdragen.
Ik zag een stelletje n00bs, ja n00bs ja, op school rond schreeuwen om te gaan staken. Staken nog wel! Als jullie het ergens niet mee eens zijn, dan ga je toch naar de leerlingenraad? Of naar de sectordirecteur/directrice? Kom op zeg...
En trouwens, je komt echt makkelijk aan die 1040 uur, mits je je uren goed in doet plannen en dergelijken.
Ik vind dit dus echt bullshit.
[edit]Hier ook al een paar huilenbalken die liggen te jammeren om die 1040 lesuren. Het moet niet gekker worden.[/edit]
helemaal niet. vandaag was echt cool, iedereen ging staken, iedereen bijna naar huis, werden gigavlinders en nitraten afgestoken, woute komen, pakken die 2 gastjes op die dat doen.. lekker terwijl je op school had moeten zitten naar de mac!
en ik zit op een havo/vwo school, bij ons lijdt alles er onder, er is geen ruimte meer als je ergens wilt gaan zitten leren in een tussenuur omdat uitvallende lessen vervangen worden in de studeer ruimte. er zijn nou nog maar 2 pww's, ipv 3, minder kans om je punt op te halen, daarom kan ik waarschijnlijk niet naar het vwo, krijg ik geen pc van m'n ouders ect. ect..
eerst zeggen dat er meer uren moeten komen omdat er te veel uitvalt, en dan is er ineens een leraren tekort, dat klopt niet.
?
Onbekende gebruiker
23-11-2007 17:42
Tommy schreef op 23.11.2007 17:40
helemaal niet. vandaag was echt cool, iedereen ging staken, iedereen bijna naar huis, werden gigavlinders en nitraten afgestoken, woute komen, pakken die 2 gastjes op die dat doen.. lekker terwijl je op school had moeten zitten naar de mac!
uhu. ik vind dat er wel wat aangedaan mag worden. als je slim was had je door gelezen wat nou echt mijn punt was. maar dat doe je niet dus je snap mij sowieso al niet. ik neem het die plassterk of weet ik wat ook kwalijk dat ik daarom niet naar het vwo kan, want ik kan best makkelijk leren en hoge punten halen, maar punten ophalen gaat nou gewoon bijna niet. maarja, je snap eht niet, dus waarom typ ik dit bericht eigenlijk?
en maandag gaat heel nederland weer protestren en woensdag en vrijdag ook weer.
?
Onbekende gebruiker
23-11-2007 17:53
Ik snap best dat je blijkbaar geen accommodaties hebt om goed te kunnen studeren. Nou, leg dat dan voor aan de school en ga niet nutteloos staken!
Ja, de school kan dan beter gewoon geen 1040 uur doen en die boete gaan betalen ipv een halve school bij bouwen en bovendien is daar geen plaats voor.
?
Onbekende gebruiker
23-11-2007 17:55
Tommy schreef op 23.11.2007 17:54
Ja, de school kan dan beter gewoon geen 1040 uur doen en die boete gaan betalen ipv een halve school bij bouwen en bovendien is daar geen plaats voor.
Conclusie? De school heeft de capaciteit onderschat. Ze zouden dan dus de stichting die achter de school staat om subsidie of meer middelen moeten vragen om dit probleem enigszins te verlichten.
EDIT: Dat heeft dan niets meer te maken met die 1040 uur...